سونی لیست بازیگران مورد نظر خود را برای فیلم Bloodshot مشخص کرد

20 May 2017 - 14:25

فیلم ابرقهرمانی Bloodshot که توسط کمپانی سونی تولید می‌شود از حالا به دنبال ستارگان سینما برای ایفای نقش در این فیلم است و بعد از این که کارگردان این اثر در اوایل ماه مارس اعلام شد، سونی با سرعت بیش‌تری در حال رساندن این فیلم به مراحل پیش تولید است.

بر اساس گزارش The Wrap لیست مورد نظر سونی شامل اسکار آیزاک (Oscar Isaac) که با ژانر ابرقهرمانی بیگانه نیست، مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، جیمز مک‌اووی (James McAvoy)، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhall) و نیکولاس هالت (Nicholas Hoult) است. تمام این بازیگران افرادی بسیار شناخته شده هستند (به جز نیکولاس هالت، که البته طرفداران سری فیلم‌های X-Men او را به خوبی می‌شناسند)، این لیست نشان‌دهنده این است که سونی به دنبال بازیگران نام آشنا برای ایفای نقش در این فیلم است.

Bloodshot یک سرباز قدیمی است که کشته می‌شود اما توسط نانو تکنولوژی او را دوباره به زندگی بر می‌گردانند تا تبدیل به یک ماشین کشتار شود. او پس از این که به این واقعیت پی می‌برد که گذشته‌ای دارد (حافظه‌ی او پس از بازگرداندن او به زندگی پاک شده است) از مکانی که در آن روی او آزمایش می‌شود فرار می‌کند تا واقعیت را راجع به گذشته خود بفهمد. این شخصیت برای اولین بار در Valiant Comics در سال ۱۹۹۲ معرفی شد.

هنوز معلوم نیست که کدام یک از این بازیگران برای نقش‌ها انتخاب خواهند شد اما چیزی که به طور قطع مشخص است این است که سونی با جدیت به دنبال بازیگران سرشناس برای ایفای نقش در این فیلم است.

 منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.