تصویر جدیدی از Robin Wright در فیلم Wonder Woman منتشر شد

20 May 2017 - 11:30

۷۵ سال طول کشید تا شخصیت واندرومن از صفحه‌ی کمیک‌بوک‌ها به پرده‌ی نقره‌ای سینما بیاید. به همین خاطر این چندان شگفت‌آور نیست که کارگردان فیلم تمام سعی خود را برای آوردن تمامی عناصر جذاب مجموعه داستان‌های این شخصیت انجام دهد. با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشبد.

پس از حضور اندک شخصیت واندرومن در فیلم Batman v Superman «بتمن علیه سوپرمن»، اکنون این ابرقهرمان محبوب DC باید در فیلم اختصاصی خود حضور پیدا کند. این بار قرار است گل گادوت (Gal Gadot) در فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» نقش دایانا پرینس را ایفا کند.

همانطور که در گذشته و همچنین در تریلرها مشخص شده بود، بخشی از فیلم را قرار است در محل زندگی دایانا دنبال کنیم. طبیعی است که در این بخش شخصیت‌های مهمی در کنار او حضور خواهند داشت. ملکه هیپولیتا، مادر دایانا، با بازی کانی نیلسون (Connie Nielsen) و آنتیوپه، خاله دایانا، با بازی رابین رایت (Robin Wright) از این شخصیت‌ها هستند.

اکنون تصویر جدیدی از رابین رایت (Robin Wright) در حال ایفای نقش شخصیت آنتیوپه منتشر شده است. شمشیر او در این تصویر نشان می‌دهد که او در حال نبرد است. شما می‌توانید این تصویر را در پایین مشاهده کنید.

ماجراجویی دایانا از جایی شروع می‌شود که سربازی با نام استیو ترور با بازی کریس پاین (Chris Pine) را در ساحلی در منتطقه زندگی خود پیدا می‌کند. این ملاقات و درخواست استیو ترور از دایانا برای کمک، باعث می‌شود که او سرزمین خود را ترک کرده و به یاری انسان‌ها بشتابد. چندی پیش نیز آخرین تریلر این فیلم سینمایی منتشر شد.

Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» قرار است فیلمی حماسی با محوریت ابرقهرمانان باشد؛ اما همچنین ارتباط جالبی با اساطیر یونان و خدایان آن دارد. شما می‌توانید مطلبی با عنوان ۶ دلیلی که برای فیلم Wonder Woman هیجان زده هستیم  را در سایت سینماگیمفا مطالعه کنید. فیلم Wonder Woman در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۱۲ خرداد ۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Empireonline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.