گفت‌وگوهای اولیه دیوید آیر برای کارگردانی فیلم Scarface آغاز شده است

21 May 2017 - 20:32

دیوید آیر (David Ayer) کارگردان فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) در مراحل اولیه گفت‌وگو برای پذیرش کارگردانی فیلم گانگستری Scarface که در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی یونیورسال ساخته می شود به سر می‌برد. از وقتی که آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) از کارگردانی این فیلم استعفا داده بود، افراد بسیاری برای تصاحب کارگردانی این فیلم تلاش کردند، در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید .

دیه‌گو لونا (Diego Luna)  به عنوان یکی از ستارگان به جمع بازیگران این فیلم ملحق شد، این فیلم ساخت دوباره‌ای از هسته اصلی داستان مهاجرت است که در هر دو عنوان قبلی Scarface که مربوط به سال های ۱۹۳۲ و ۱۹۸۳ هستند، بازگو شده‌ بود. فیلم قبلی در سال ۱۹۸۳ با کارگردانی برایان دی پالما (Brian De Palma) ، نویسندگی الیور استون (Oliver Stone) و با نقش‌آفرینی آل‌ پاچینو (Al Pachino) ساخته شد. فیلم جدید در لس‌آنجلس (Los Angeles) ساخته می‌شود و فیلم‌نامه نویسان آن جان هرمن (Jon Herman) و برادران کوئن (Coen) هستند.

تهیه‌کنندگان این فیلم دیلان کلارک (Dylan Clark) به همراه تهیه‌کننده نسخه قبلی آن مارتین برگمن (Martin Bregman) و اسکات استابر (Scott Stuber) هستند. همچنین دیوید آیر (David Ayer) هم اکنون کارگردانی مجموعه در دست ساخت Bright را برای کانال نت‌فلیکس با بازیگری ویل اسمیت‌، جوئل ادرتون (Joel Edertom) و فیلم‌نامه نویسی (مکس لاندیس) Max Landis، بر عهده دارد.

کمپانی برادران وارنر با ساخت فیلم Suicide Squad (جوخه انهدام) توانست در سال گذشته به فروش ۷۴۵٫۶ میلیون دلاری دست یابد. همچنین در کارنامه شخصی آیر (Ayers) می‌توانیم به ساخت دو فیلم Fury و End of watch اشاره کنیم. او همچنین کارگردانی نمایش‌های کوتاه CAA ، Sloane و Offer را بر عهده داشته است .

نسخه قبلی فیلم Scarface که در سال ۱۹۸۳ تولید شد توانست به فروش جهانی ۶۵٫۹ میلون دلار دست یابد.

منبع:Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.