راسل کرو از علت عجیب قبول نکردن نقش ولورین می‌گوید

23 May 2017 - 00:12

با گذشت بیش از یک دهه و نیم، کمی سخت است که بخواهیم تصور کنیم بازیگری غیر از هیو جمکن (Hugh Jackman) نقش ولورین را بازی کند. جکمن در این مدت طولانی توانست نمایشی به یاد ماندنی را در قالب جهش یافته‌ی قدرتمند به نمایش بگذارد که اوج این اتفاق در فیلم اخیر Logan حادث شد و حال نیز اخبار جدید حاکی از آن است که استودیوی فاکس قرن بیستم هیچ عجله‌ای برای استفاده از بازیگر جدید برای این نقش ندارد. با این وجود در گذشته یک بازیگر استرالیایی دیگر، راسل کرو (Russell Crowe) برای این نقش در نظر گرفته‌ شده‌بود ولیاو این نقش را به دلیلی عجیب نپذیرفت. با سینماگیمفا همراه باشید.

کرو در مصاحبه اخیرش با Australian TV در این مورد می‌گوید: «برایان سینگر آن زمان از دوستان نزدیک من بود و در این مورد فشار بسیاری به من آورد». این بازیگر به تازگی فیلم‌برداری عنوان Gladiator به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) را به اتمام رسانده بود و نمی‌خواست نقش بعدی‌اش نیز به همان سبک فیلم قبلی‌اش باشد.

«اگر به یاد داشته‌باشید، شخصیت ماکسیموس در مرکز رزه بالا تنه‌اش نماد گرگ داشت و یک گرگ نیز به همراه داشت… که فکر می‌کنم در آن زمان اهمیت بسیاری داشت… در نتیجه جواب منفی دادم، چون نمی‌خواستم زیادی گرگی باشم! می‌دانم که تصمیم عجیبی است.»

بعدها مشخص شد که تمام سکانس‌‌های «گرگی» فیلم گلادیاتور در نسخه پایانی‌اش کنار گذاشته شده‌بودند در نتیجه باید بگوییم که نگرانی کرو کاملا بی مورد بوده‌است. او ظاهرا چندان نیز خود را برای این تصمیم سرزنش نمی‌کند چرا که این او بود که جکمن را به عنوان جایگزین برای خود به سینگر معرفی کرد.

جکمن در مصاحبه‌‌ی خود با EW دراین مورد با اشاره به نقش ولورین در فیلم‌ اکس من و نقش اصلی در فیلم Australia می‌گوید: «من حضور در دو نقش بسیار مهم در دوران کاری‌ام را مدیون او (کرو) هستم، چرا که او خود آن نقش‌ها را نپذیرفت و به جای خود من را معرفی کرد».

جدیدترین فیلم جکمن در نقش ولورین به تازگی و در قالب نسخه بلوری منتشر شده‌است و راسل کرو در تاریخ ۱۹ خرداد با فیلم The Mummy «مومیایی» بر روی پرده سینما خواهد رفت.

منبع: CBR

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.