دو پوستر جدید از فیلم The Dark Tower منتشر شد

22 May 2017 - 23:59

به تازگی دو پوستر جدید از فیلم مورد انتظار The Dark Tower «برج تاریکی» منتشر شده است که دو شخصیت مرد سیاه‌پوش با بازی متیو مک‌کاناهی (Matthew McConaughey) و رونالد دیسچِین (Roland Deschain) ملقب به تفنگ‌دار را با بازی ادریس البا (Idris Elba) را به تصویر می‌کشد. پس از اینکه استودیوی «سونی» اعلام کرد که اقتباس سینمائی رمان برج تاریکی اثر استفن کینگ (Stephen King) در دست ساخت قرار دارد تنها شاهد چند تصویر و یک پوستر تبلیغاتی از آن بودیم؛ اما با توجه به اینکه مدتی قبل نخستین تریلر این فیلم منتشر شد، استودیوی «سونی» تبلیغات آن را وارد مراحل جدیدی کرده و دو پوستر جدید از «برج تاریکی» منتشر ساخته است که هر کدام شخصیت اصلی و شخصیت آنتاگونیست آن را به نمایش می‌گذارد. با سینما گیمفا همراه باشید.

مرد سیاه‌پوش شخصیت منفی داستان است که از اخلاق بویی نبرده و به دنبال منافع شخصی خود است. در مقابل او دیسچین قرار دارد که آخرین تفنگ‌دار شمرده می‌شود و به دنبال رسیدن به برج تاریکی که محل تلاقی تمام موجودیت‌هاست می‌باشد. مرد سیاه‌پوش تلاش دارد تا از رسیدن دیسچین به هدفش جلوگیری کند و اهتمامش را خنثی سازد. دو پوستر جدید از طریق حساب کاربری رسمی هر دو بازیگر نامبرده منتشر شده است که هر کدام شعاری برای خود دارند. دو پوستر مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

مک‌کاناهی جمله «مرگ همیشه پیروز است» را در قسمت توضیحات این پوستر آورده که کاملاً در راستای هدف و بینش شخصیتش است. از سوی دیگر البا در قسمت توضیحات پوستر مختص به خود آورده است که «امروز نه». این جمله کوتاه بی‌شک اشاره به شعار مرد سیاه‌پوش دارد و همانطور که در نخستین تریلر «برج تاریکی» شاهدش بودیم، جدال سختی بین این دو شخصیت که برای خوانندگان کتاب برج تاریکی محبوب هستند اتفاق خواهد افتاد.

فیلم «برج تاریکی» از روز جمعه ۱۳ مرداد ماه (۴ آگوست ۲۰۱۷ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت. در صورت موفقیت این فیلم شاهد دنباله‌های متعدد و حتی اقتباس‌های تلویزیونی آن نیز خواهیم بود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.