جدیدترین پروژه کارگردان فیلم Real Steel مشخص شد

23 May 2017 - 18:00

خالق فیلم Real Steel «فولاد واقعی» و سریال «Stranger Things» یعنی شاون لِوی (Shawn Levy) تصمیم دارد تا فیلم علمی تخیلی The Fall «سقوط» را مقابل دوربین ببرد. لوی برنامه شلوغی برای خود چیده است؛ او در ساخت فصل دوم سریال «Stranger Thing» مشارکت دارد و قرار است که اقتباس سینمائی سری بازی‌های ویدئویی Uncharted «سرزمین ناشناخته» را نیز کارگردانی کند. این در حالی است که وی ساخت فیلم جدیدی از مجموعه فیلم‌های Sesame Street «خیابان کنجد» را نیز در برنامه کاری خود دارد. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلمنامه فیلم «سقوط» توسط پیت بریجز (Pete Bridges) به نگارش در آمده است؛ حقوق ساخت این فیلم سال گذشته میلادی توسط استودیوی «آمبلین» خریداری شد و قرار است که با هدف قرار گرفتن خانواده‌ها به یکی از بلاک‌باسترهای پرفروش سینما تبدیل شود. داستان «سقوط» پیرامون عده‌ای است که تلاش دارند تا کودکان بی‌سرپرست حومه شهر را نجات دهند؛ از سوی دیگر بیگانگان نیز به سرزمین آن‌ها حمله کرده‌اند و انسان‌ها باید با آن‌ها نیز مبارزه کنند و شکستشان دهند.

طبق گزارش «ددلاین»، لوی علاوه بر نظارت بر تولید این فیلم به احتمال بسیار زیاد به بازنویسی فیلمنامه نوشته شده بریجز نیز بپردازد. «سقوط» جدیدترین همکاری لوی با استودیوی «آمبلین» پس از فیلم علمی تخیلی روباتیک «فولاد واقعی» با هنرنمایی هیو جکمن (Hugh Jackman) است که توانست در زمان اکران خود صدرنشین گیشه شود و بالای ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه بفروشد. انتظار می‌رود که فیلم «سقوط» نیز فروش بالایی را تجربه کند و عملکرد قابل توجهی در گیشه‌های جهانی از خود نشان دهند.

پیت بریجز جزو نویسنده‌های فهرست سیاه هالیوود به حساب می‌آید که فیلمنامه‌های ارزشی متعددی را به نگارش درآورده است که هنوز به مرحله ساخت و تولید نرسیده‌اند. تابدین لحظه مشخص نیست که فیلم «سقوط» چه زمانی به روی پرده خواهد رفت و چه اشخاصی قرار است در آن حضور داشته و به ایفای نقش بپردازند. اما با توجه به سابقه لوی افراد زیادی چشم انتظار پروژه‌های جدید او هستند که «سقوط» نیز یکی از آن‌ها شمرده می‌شود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.