نقش‌های جانی دپ و خاویر باردم مشخص شدند| اولین تصویر رسمی از بازیگران دنیای تاریک

23 May 2017 - 21:00

دنیای Universal Pictures در روز دوشنبه خبر بازی جانی دپ (Johnny Depp) در نقش مرد نامرئی و خاویر باردم (Javier Bardem) به‌عنوان هیولای فرانکشتاین را تأیید کرد. استودیوی یونیورسال ژانر فیلم هیولایی را از سال ۱۹۳۰ وقتی فیلم‌های کلاسیکی مانند Frankenstein، Dracula و The Mummy اکران شدند، خلق کرد و ستاره‌های افسانه‌ای مانند بوریس کارلوف (Boris Karloff) و بلا لوگسی (Bela Lugosi) را به دنیا معرفی کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر بخواهیم نگاهی بر هیولاهای فیلم‌های کلاسیک داشته باشیم، می‌بینیم که یونیورسال مجموعه جدیدی به نام دنیای تاریک (Dark Universe) را خلق کرده که کار خود را نهم ژوئن با فیلم The Mummy با بازی تام کروز و راسل کرو آغاز می‌کند. با اینکه خبرهایی مبنی بر شباهت‌های دپ و باردم در پروژه‌های فیلم هیولایی یونیورسال منتشر شده بود، هیچ چیزی تا روز دوشنبه توسط دنیای یونیورسال رسما تأیید نشد.

خبر حضور دپ و باردم با انتشار تصویری از آنها توسط یونیورسال اعلام شد، جایی که می‌توان ستاره‌هایی همچون کروز، کرو و سوفیا بوتلا که در فیلم The Mummy بازی می‌کنند را در کنار آنها دید. این استودیو همچنین تأیید کرد که کارگردان فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، بیل کاندن (Bill Condon) که مشغول مذاکره برای کارگردانی فیلم The Bride of Frankenstein بوده، قطعاً سکان دار این مجموعه خواهد بود. در کنفرانس مطبوعاتی، مدیر یونیورسال، دونا لانگلی (Donna Langley) اظهار داشت:

مفتخریم که پیشگام در خلاقیت و احساساتی هستیم که از بازسازی هیولاهای برجسته یونیورسال الهام گرفته شده و به مخاطبین این وعده را می‌دهد که این مجموعه توسعه خواهد یافت. شرکت توسط کریس مورگان و الکس کرتزمن توسعه یافته که اجازه می‌دهند هر فصل، زمان مناسبی برای یافتن بهترین بازیگران، فیلم سازان و بینش برای تکمیل این امر داشته باشد. ما دنیای تاریک را با تِم محرک دنی الفمن قبل از فیلم The Mummy ساختیم و با فیلم ساز هوشمندی مانند بیل همکاری خواهیم داشت که داستان زن مدرنی را در قالب قصه کلاسیکی ساخته و با اعتماد به نفس کارمان را شروع می‌کنیم.

با اینکه استودیوی یونیورسال قبلاً گفته بود برنامه‌اش برای دنیای فیلم هیولاها، ساخت فیلم‌های مستقل خواهد بود، اطلاعات منتشر شده در روز دوشنبه حاکی از این هستند که آنها مرتبط با شخصیت دکتر جکیل یا دکتر هید هستند. مورگان و کرتزمن نیز در بیانیه‌ای اعلام داشتند:

وقتی استودیوی یونیورسال با ایده‌ی خلق مجدد این شخصیت‌های کلاسیک نزد ما آمد، متوجه شدیم باید به میراث آنها احترام بگذاریم در حالی که آنها را وارد ماجراجویی‌های جدید و مدرنی می کنیم. استودیو و همکاران خلاق ما، ما را به چالش کشیدند و دنیای تاریک را شکل دادند. امیدواریم این فیلم‌ها طرفداران خاص خود را داشته باشند و جرقه‌ای برای ساخت فیلم‌های جدیدتر باشند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.