مستر بین در Johnny English 3

23 May 2017 - 22:00

روآن اتکینسون (Rowan Atkinson) باز خواهد گشت تا یک بار دیگر جیمز باند را در فیلم Johnny English 3 بازی کند. اگرچه جانی انگلیش به اندازه شخصیت‌های دیگر مانند بلک ادر و  صد البته مستر بین شهرت جهانی ندارد و مورد نقد قرار می‌گیرد، اما بسیار سودمند است. جانی انگلیش که بر اساس مجموعه‌های تبلیغاتی است، درباره مامور ام آی ۷ است که معمولاً برای موفق شدن اشتباهات بامزه‌ای می‌کند. او عملاً ترکیبی از جیمز باند و بازرس کلوسو است. با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین سری جانی انگلیش در سال ۲۰۰۳ با بازی بن میلر (Ben Miller)، جان مالکویچ (John Malkovich) و ناتالی ایمبروگلیا (Natalie Imbruglia) ساخته شد و ۱۶۰ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشت که سود قابل توجهی است. دنباله سال ۲۰۱۱ که Johnny English: Reborn نامیده می‌شد، بازیگرانی همچون گیلیان اندرسون (Gillian Anderson)، دنیل کالویا (Daniel Kaluuya)، راسموند پایک (Rosamund Pike) و دومانیک و ست (Dominic West) را داشت و فروش برابری با فیلم ۲۰۰۳ داشت. حالا سری جدیدی در راه است.

سایت کمدی Chortle گزارش کرد که اتکینسون اعلام کرده می‌خواهد در دنباله دوم جانی انگلیش بازی کند. گفته شده که کار پیش تولید جانی انگلیش ۳ آغاز شده و فیلم برداری آن امسال انجام می‌شود.

اتکینسون قبلا با گفتن این جمله که “جانی انگلیش شخصیت جذابی برای بازی کردن است” اعلام کرده بود که طرفدار این مجموعه است. از آنجایی که اتکینسون توانایی برگشت به شخصیت مستر بین را به راحتی دارد، سوددهی این فرنچایز خیلی دور از ذهن نیست. اتکینسون در سال ۲۰۱۱ قبل از اینکه دوباره نقش بین را در فیلم چینی Top Funny Comedian بازی کند، گفته بود که او برای بازی در نقش مستر بین پیر شده است.

پیش بینی می‌شود جانی انگلیش ۳، اکتبر ۲۰۱۸ راهی سینماها شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.