پرندگان خشمگین دوباره به مصاف خوک‌های سبز خواهند رفت| اطلاعات جدید مشخص شد

23 May 2017 - 22:07

شرکت کلمبیا پیکچرز اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۹ قسمت دوم انیمیشن Angry Birds (پرندگان خشمگین) برای جشن ۱۰ سالگی این فرانچایز بر روی صحنه می‌آید. برای همگان آشکار است که هالیوود در روی صحنه آوردن بازی‌های رایانه‌ای همواره مشکل داشته است، اما می‌توان گفت که بازی مشهور Angry Birds (پرندگان خشمگین) بر روی صحنه سینما حداقل از لحاظ فروش موفق عمل کرد، اگرچه این فیلم در جلب رضایت بسیاری از منتقدان ناکام بود اما توانست با سرمایه ۷۳ ملیون دلاری خود فروش ۳۴۹٫۷ ملیون دلار را به همراه داشته باشد که این مقدار سود قابل توجهی برای این استودیو می‌باشد. وقتی Sony در بخش فیلم سازی پول پارو می‌کند تعحب بر‌انگیز نیست که آنها به دنبال ساخت ادامه فرانچایزی باشند که اخیرا موفق عمل کرده است در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ساخت انیمیشن Angry Birds 2 (پرندگان خشمگین ۲) از آگوست ۲۰۱۶ اعلام شده است اما اطلاعات زیادی از آن زمان تا کنون از این انیمیشن در دسترس نبوده است، اما شرکت Sony با آشکار ساختن تاریخ دقیق نمایش این فیلم و نیز با اعلام تیم سازنده آن همچنان برنامه ساخت این فیلم را ادامه می‌دهد.

در یک کنفرانس خبری شرکت Sony اعلام کرد که تاریخ انتشار این انیمیشن ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹، مصادف با جشن ۱۰ سالگی این بازی محبوب رایانه‌ای است. توروپ ون اورمان (Thurop Van Orman) که در کارنامه کاری خود فیلم‌های The Marvelous Misadventures of Flapjack و Adventure Time را ثبت کرده است، کارگردانی این فیلم را به همراه جان رایس بر عهده دارد . رایس ( Rice ) نیز در ساخت انیمیشن های تلویزیونی King of the Hill and Rick ،Rick and Morty و همچنین قسمت اول انیمیشن Angry Birds (پرنده‌های خشمگین) فعالیت داشته است همچنین پیتر آکرمن (Peter Ackerman) نویسنده انیمیشن دوست‌داشتنی عصر یخبندان (Ice Age)، نویسندگی Angry Birds 2 ( پرنده‌های خشمگین ۲) را عهده‌دار است، اگرچه این احتمال وجود دارد که جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis)، جش گاد (Josh Gad) و دنی مک براید (Danny McBride) به عنوان هنرمندان این انیمیشن همانند نسخه قبلی حضور داشته باشند اما همچنان هیچ تایید رسمی برای آن وجود ندارد.

جزئیات چندانی هنوز از این انیمیشن فاش نشده است اما بعد از قسمت اول که قرمز (Red) به همراه دوستانش توانستند تخم‌مرغ‌ ها را از لئونارد و ارتش خوک‌ ها پس بگیرند این گونه به‌ نظر می‌رسد که خوک‌ها، خودشان و هرآنچه دارند را به مرحله بعدی یا به عبارتی به لول بعدی ببرند. مشتاقانه منتظریم ببینیم که سازندگان فیلم ماجرای به این سادگی را بدون این که تکراری و ملالت‌آور شود روایت می‌کنند یا نه. البته Sony یک تیم خوب را پیدا کرده است که امید می‌رود بتوانند از عهده ساخت این فیلم به خوبی برآیند. این احتمال وجود دارد که ارمن (Orman ) و رایس ( Rice ) بتوانند همه را به وجد بیاورند و انیمیشنی هوشمندانه‌تر و کمدی‌تر نسبت به قسمت اول عرضه کنند.

سال گذشته شرکت Sony به علت ضعیف عمل کردن در عرصه فروش فیلم‌ هایش ۷۱۹ میلیون دلار از دست داد. کمپانی Sony چه بخش تولید فیلم‌هایش را حفظ کند و چه آن را به فروش برساند با این روند نمی تواند ادامه دهد و  باید به دنبال سرمایه‌های سودمندی باشد تا این بخش سر‌پا بماند. فیلم‌های خانوادگی معمولا فروش خوبی دارند و برای سرمایه‌گذاری در باکس‌آفیس بهترین انتخاب هستند، البته به این نکته باید اشاره کرد که  انیمیشن Angry Birds (پرندگان خشمگین) که تابستات گذشته بر روی صحنه آمد، نتوانست در فیلم‌های خانوادگی فروش چشم‌گیری داشته باشد. باوجود این ، اگر شرکت  Sony با توجه به ظرفیت محبوبیتش در کشورهای دوردست آن را به صورت یک سریال سودآور تولید کند از نظر تجاری تصمیم منطقی و عاقلانه ای گرفته است.

منبع: Sony

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.