فیلم بعدی جوردن پیل در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود

24 May 2017 - 21:00

فیلم برو بیرون (Get Out) یکی از غافل گیری‌های سال ۲۰۱۷ بود. این فیلم هم از نظر مالی موفق بود و هم توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد، برو بیرون با بودجه چهار نیم میلیون دلاری بیش از دویست و پنجاه میلیون دلار در باکس آفیس فروش کرد. این فیلم تمام  موفقیت‌های خود را مدیون نویسنده و کارگردان با استعداد خود جوردن پیل( Jordan peele) است. با توجه به موفقیت برو بیرون، پیل می‌ تواند هر فیلمی که می‌خواهد بسازد و حالا اعلام شده که فیلم بعدی او در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جوردن پیل قبل از این که وارد دنیای سینما شود کمدین بسیار موفقی بود و همراه با همکارش کیگِن مایکل‌کی (Keegan-Michael Key) در شبکه کمدی سنترال (Comedy Central) برنامه‌های کمدی که مربوط به روابط نژادی در آمریکا بود را تهیه می‌کردند. همان طور که در فیلم برو بیرون هم که به گفته‌ی پیل یک تیریلر اجتماعی است. این زمینه‌ی کمدی پیل بود که باعث شد برو بیرون یک فیلم ترسناک کاملاً متفاوت باشد و هیچ کدام ازکلیشه‌های ژانر در این فیلم دیده نشود.

و حالا استودیوی یونیورسال اعلام کرده که فیلم بعدی پیل که او دوباره وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد و مانند برو بیرون یک تیریلیر اجتماعی و همچنین یک ایده‌ی اورجینال است، در ۱۵ مارچ ۲۰۱۹ به روی پرده‌های سینما می‌رود.

هنوز هیچ اطلاعات دقیقی راجع به این فیلم در دست نیست، اما این فیلم هم مثل فیلم قبلی پیل یک فیلم ترستاک با مضامین عمیق اجتماعی است. پیل در مصاحبه‌های مختلف گفته است که می‌خواد این ژانری که خودش آن را تیریلر اجتماعی می‌خواند را بیشتر تجربه کند. او همچنین گفته است که حداقل تا ده سال دیگر  می‌تواند”هیولا‌های اجتماعی” را موضوع اصلی فیلم‌های خود قرار دهد.

زمان اکران ابن فیلم برای پیل بسیار  مطلوب است؛ چون چندین بار اعلام کرده که می‌خواهد زمان کافی برای پر و بال بخشیدن به این داستان داشته باشد اما در عین حال دو سال ممکن است زمان کمی برای پیل باشد، چون او بیش از ۸ سال برای نوشتن فیلمنامه‌ی برو بیرون صرف کرده بود. او حتی به خاطر این که پروژه‌های اورجینال خود را تولید کند پیشنهادی که به او برای ساخت Akira که یکی از انیمه‌های معروف و همچنین جرو فیلم‌های مورد علاقه خودش است را رد کرد.

البته علت این که نوشتن فیلمنامه‌ی برو بیرون انقدر طولانی بود، مشغول بودن پیل به کار‌های دیگر بوده است اما حالا تمرکز او فقط بر روی ساخت فیلم‌هایش است، و دو سال زمان مطلوبی برای او به نظر می‌رسد. و بر اساس چیزی که از پیل در برو بیرون مشاهده کردیم باید منتظر یک فیلم خوش‌ساخت و هیجان انگیز از این کارگردان جوان و با استعداد باشیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.