جیمز وان ریبوت Resident Evil را می‌سازد

24 May 2017 - 17:00

ریبوت فیلم جدید Resident Evil توسط جیمز وان ساخته می‌شود و فیلمنامه نویس آن گرگ راسو (Greg Russo) است. فرنچایز Resident Evil امسال روی پرده رفت و ششمین سری آن، Resident Evil: The Final Chapter، را پال دابلیو اس اندرسون (Paul W.S. Anderson) کارگردانی کرد و میلا جاوویچ (Milla Jovovich) در نقش آلیس در این فیلم بازی کرد. این فرنچایز فروش میلیاردی داشت و همین کافی بود تا استودیو بخواهد آن را ادامه دهد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اوایل این هفته، شرکت آلمانی Constantin Films ساخت ریبوت فرنچایز Resident Evil را براساس مجموعه بازی‌های کامپیوتری با همین نام تأیید کرد که سری لایو اکشن برنامه ریزی شده آن بی تکلیف مانده است. چه کسی را می‌توان مقصر دانست؟ ساخت فیلم‌های بازی‌های کامپیوتری برای استودیوهای هالیوود ریسک بزرگی هستند. طی چند سال گذشته، فیلم‌هایی همچون، Need for Speed، Warcraft و Assassin’s Creed نتوانستند طلسم فیلم‌های کامپیوتری را بشکنند. و از آنجایی که مجموعه فیلم‌های Resident Evil دستاوردهای عظیمی در سینما نیستند، آنقدر موفق بودند که فیلم سازان بخواهند خط داستانی آن‌ها را ادامه دهند.

درحالی که اطلاعات زیادی درباره این ریبوت منتشر نشده، خبر حضور وان به‌عنوان تولید کننده کار به تنهایی خبر خوبی است. بازی‌های کامپیوتری Resident Evil درباره نجات های ترسناکی است و عنوان اخیر آن، Resident Evil 7: Biohazard، نشان دهنده این مفهوم است. این فیلم یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های منتشر شده قرن است. وان با احیا ژانر وحشت در سینما برای خود اسم و رسمی به دست آورده است. طی چند سال گذشته، او فیلم‌هایی همچون Saw (اره)، Insidious (توطئه آمیز) و Conjuring (احضار ارواح) را ساخته، در حالی که تولید فیلم‌های ترسناکی همچون Demonic و Lights Out (چراغ‌ها خاموش) را نیز برعهده داشته است. با حضور او در این ریبوت، استودیو می‌تواند ورژن نزدیک‌تری از بازی کامپیوتری را ساخته و وحشت را به خوبی نشان دهد.

سؤال اینجاست که وان چطور Resident Evil را درون برنامه‌اش جا می‌دهد؟ او علاوه بر کارگردانی Aquaman، در حال ساخت ریبوت فیلم بازی کامپیوتری دیگری با نام Mortal Kombat است که ارتباط کاری‌اش با راسو را تقویت می‌بخشد. راسو اخیراً با وان روی فیلم نامه ریبوت جدید Mortal Kombat کار کرده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • halker says:

    فیلم رزیدنت ایول نجات پیدا کرد
    فیلمی که جیمز ون بسازه رو باید دید.

  • fani67 says:

    سلام
    ممنون از مطلب بسیار خوبتون.
    یک خواهش داشتم
    اگه امکانش هست یک خبری یا مطلبی هم در مورد فیلم مورتال کمبات بنویسید به شخصه خیلی منتظر فیلم مورتال کمبات هستم
    ممنون میشم.