عنوان قسمت آغازین فصل دوم سریال Riverdale مشخص شد

25 May 2017 - 12:30

سازنده سریال Riverdale، روبرتو ساکاسا (Roberto Sacasa) پرده از عنوان قسمت آغازین فصل دوم این سریال برداشت و این موضوع شاید مشخص کند که چه انتظاری بایستی از این فصل داشته‌باشیم. فصل اول Riverdale به یکی از سوالات اساسی مطرح شده پاسخ داد و همزمان کلیف هنگری جدید را معرفی کرد. با مشخص شدن این موضوع که شخصیت کلیفورد بلوسام پسر خود، جیسون را به قتل رسانده است، سریال می بایست به این سوال پاسخ می‌داد که علت این عمل چه بود. به این سوال در قسمت پایانی پاسخ داده شد، جایی که مشخص شد جیسون تهدید کرده‌بود که قصد دارد موضوع قاچاق مواد مخدر خانواده بلوسام را برملا کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

درست هنگامی که طرفداران فکر می‌کردند این اتفاق پایانی بر فصل آغارین سریال باشد، جایی که همه چیز به خوبی روشن شده‌بود، اتفاقی به شدت شوکه کننده حادث شد و بستر را برای اتفاقات فصل دوم فراهم کرد. هنگامی که شخصیت آرچی و فرد اندروز در غذاخوری پاپ برای خوردن صبحانه حضور داشتند، دزدی مصلح وارد مغازه شد و فرد را به قتل رساند، اتفاقی که در ادامه مشخص شد که برنامه ریزی شده بود.

ساکاسا به تازگی با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که کار ساخت فصل دوم سریال آغاز شده‌است و عنوان قسمت آغازین این فصل Chapter Fourteen: A Kiss Before Dying «بخش چهارده: بوسه‌ای قبل از مرگ» خواهد بود.

فصل دوم سریال پر مخاطب Riverdale در پاییز سال جاری توسط شبکه The CW بر روی آنتن قرار خواهد گرفت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.