تام کروز خبر ساخت Top Gun 2 را تأیید کرد

25 May 2017 - 14:00

تام کروز (Tom Cruise) در طول کار بازیگری‌اش نقش‌های زیادی را بازی کرده که جایگاه او را تحکیم بخشیده‌اند. اکنون او خبر بازی در قالب یکی از محبوب‌ترین نقش‌هایش، ماوریک، در فیلم ۲ Top Gun را تأیید کرده است. کروز ابتدا در سال ۱۹۸۶ در نقش این خلبان کله شق ظاهر شد و حالا ماجراجویی او دوباره ادامه پیدا می‌کند. با اینکه اولین سری Top Gun یکی از بهترین کارهای کروز نیست، اما از نظر مالی به موفقیت خوبی دست یافت. تعجب آور بود که چرا هیچ خبری درباره ساخت دنباله این فیلم منتشر نشد زیرا خیلی‌ها منتظر بودند ببینند ماوریک و آیسمن می‌خواهند چه کارهای دیگری انجام دهند. با سینماگیمفا باشید.

فیلم ۲ Top Gun بحث داغ این روزها است. قبلاً هر بار از کروز درباره این فیلم پرسیده می‌شد، صحبتی در این باره نمی‌کرد.

در مصاحبه کروز با Sunrise 7 پیرامون پیشرفت کار The Mummy، مجریان برنامه درباره Top Gun 2 از او پرسیدند. کروز با خوشحالی اعلام کرد که دنباله این فیلم قطعاً ساخته خواهد شد و سال بعد کار فیلم برداری آن شروع می‌شود.

با اعلام خبر ساخت Top Gun 2 توسط تام کروز، طرفداران فیلم اصلی بعد از مدت ها انتظار خبر خوبی شنیدند. از آنجایی که این اولین گام واقعی برای پیش بردن پروژه است، هنوز خیلی مشخص نیست کروز بعنوان ماوریک و کیلمر بعنوان آیسمن چگونه به این فیلم بازگردانده خواهند شد. تصور اینکه هر دوی این خلبان ها در این دنباله حضور داشته باشند اما فقط یکی از آنها شانس پرواز کردن داشته باشد کمی دشوار است. برای همین هر دوی آنها جایگاه Navy را ارتقا می دهند چون قطعا هیچ یک از آنها حاضر نیست به جای کابین خلبانی، پشت میزنشین شود.

اگر کار ساخت این دنباله از سال آینده آغاز شود، کمپانی پارامونت باید کار پیش تولید را زودتر آغاز کند. هنوز کارگردان این فیلم مشخص نگردیده و درخشش کروز در این فیلم نوعی نوستالژی است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.