تریلر نهایی و پوستر جدید Spider-Man: Homecoming منتشر شدند

25 May 2017 - 15:26

همان‌طور که قول داده شده بود، استودیو مارول سومین و آخرین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را منتشر کرد. این کلیپ بیش از دو دقیقه است،  و ترکیبی از مسائل کوچک قدیمی و جدید پیتر پارکر را با بازی تام هالند (Tom Holland) نشان می‌دهد در حالی که او بعد از وقایع Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) می‌خواهد روال زندگی سابقش را پیش گیرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این ابرقهرمان عنکبوتی جدید همانند سری‌های قبلی مرد عنکبوتی (با بازی توبی مگویر و اندرو گارفیلد) با داستان اصلی شروع نمی‌شود. بلکه پیتر و زندگی او بعد از اولین ارتباط با دیگر ابرقهرمانان موجود در دنیای سینماتیک فعلی مارول را نشان می‌دهد. از زمانی که خبر ساخت این پروژه منتشر شد، عوامل آن اعتراف کردند که تلاش زیادی کرده‌اند تا داستان این فیلم با شخصیت دبیرستانی‌اش همخوانی داشته باشد. بنابراین، این فیلم پیتر را نشان می‌دهد که سعی دارد میان زندگی‌اش به‌عنوان یک مرد جوان که دوستان نوجوان زیادی دارد و زندگی‌اش به‌عنوان یک ابرقهرمان تعادل برقرار کند. می‌توانید پوستر جدید این فیلم را از قسمت زیر مشاهده کنید.

تریلر این فیلم ابتدا پیتر را نشان می‌دهد که سعی دارد لباس جدیدش که تونی استارک بعد از برگشت از آلمان به او داده را امتحان کند. با جلو رفتن این تریلر، پیتر را می‌بینیم که در حال دویدن برای کمک به جامعه‌ای است که با مشکلات زیادی مواجه است. در پایان روز، او به تونی به این امید گزارش روزانه می‌دهد که دوباره انتقام جویان دور هم جمع شوند. متاسفانه، پیتر به دلیل علاقه شدید برای حضور در جمع ابرقهرمانان، تصمیم می‌گیرد با جنایت کارهای بیشتری مقابله کند، جایی که با آدرین تومز که سرپرست Vulture است، آشنا می‌شود.

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p
دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p
دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: screenrant

 

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.