تریلر نهایی Valerian & the City of a Thousand Planets منتشر شد

26 May 2017 - 16:30

تریلر پایانی فیلم Valerian & the City of a Thousand Planets (والرین و شهر هزار سیاره) منتشر شد. تقریباً سه دهه است که فیلم ساز فرانسوی لوک بسون (Luc Besson) فیلم‌های دسیسه‌ای و چند قطبی را برای سینما می‌سازد. تا اوایل دهه ۹۰، او به لطف فیلم‌های اکشنی همچون Nikita (نیکیتا) و Leon: The Professional (لئون: حرفه‌ای) شهرت جهانی پیدا کرد. بزرگ‌ترین موفقیت او زمانی حاصل شد که او نگاه منحصر به فردش را به سمت دنیای علمی تخیلی چرخاند. از فیلم بیست سال قبل، The Fifth Element (عنصر پنجم) تا فیلم جدید Lucy (لوسی)، نام بسون همراه با پیش بینی خاصی از ژانر سورئال و تخیل است. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم جدید بسون که در ماه جولای اکران می‌شود، یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ فرانسه است که اقتباسی از رمان Valérian and Laureline می‌باشد. اگرچه خیل عظیمی از بینندگان درباره ساخت این فیلم نمی‌دانند، تریلرهای Valerian طعنه‌ای بر دنیای مسموم و پر از رنگ‌های روشن و دنیاهای موجودات خارجی است. فیلم جدید بسون که ترکیبی از مبارزات بین کهکشانی است، بی باک ترین فیلم او خواهد بود. در میان سیلی از فیلم‌های ابرقهرمانی، Valerian می‌تواند فاجعه بزرگی برای باکس آفیس باشد اما نام بسون و خود فیلم ممکن است همه را سورپرایز کنند.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

در حالی که تنها دو ماه تا اکران فیلم Valerian باقی مانده، تریلر نهایی این فیلم منتشر شد. همانند دیگر تریلرها، این تریلر نیز دنیاهای جدید را نشان می‌دهد و البته بیشتر روی ستارگانی همچون دان دو هان (Dane DeHaan) و کارا دلونگن (Cara Delevingne) زوم کرده است. این تریلر توجه خاصی به اعتبار بسون داشته و طرفداران او که از ساخت این فیلم خبر نداشتند را مطمئن می‌سازد که هیچ شکی در این بلاک باستر ویژه وجود نخواهد داشت. می‌توانید پوستر رنگی بین‌المللی جدید این فیلم را از قسمت زیر مشاهده کنید:

 
منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.