بازیگر شرور اصلی فیلم Deadpool 2 مشخص شد

25 May 2017 - 20:00

ستاره سریال «The Strain» یعنی جک کسی (Jack Kesy) به عنوان شرور اصلی فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» در مقابل رایان رینولدز (Ryan Reynolds) ایفای نقش خواهد کرد. چندی پیش نیز مشخص شد که جاش برولین (Josh Brolin) برای بازی در نقش کابل (Cable) در این فیلم با سازندگان آن به توافق رسیده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

به تازگی به صورت رسمی اعلام شده است که جک کسی به فیلم «ددپول ۲» پیوسته و قرار است تا نقش شرور اصلی این فیلم را ایفا کند؛ اگرچه هنوز مشخص نیست که وی دقیقاً چه نقشی در این فیلم خواهد داشت.

در حال حاضر اما برخی از منابع آگاه به وب‌سایت «ددلاین» گزارش داده‌اند که کسی برای بازی در نقش شخصیتی به نام بلک باب (Black Bob) با سازندگان «ددپول ۲» به توافق رسیده است. اگرچه همچین شخصیتی در سری کمیک‌های ددپول حضور ندارد و تنها شاهد شخصیتی تحت عنوان بلک تام (Black Tom) هستیم که ممکن است به دلیل برخی از مسائل سازندگان نام این شخصیت را به بلک باب تغییر داده باشند. گفته می‌شود که بلک تام جهش‌یافته‌ای است که از گیاهان انرژی می‌گیرد و توانایی انفجار با اشیاء چوبی را نیز دارد.

استودیوی «فاکس» بر خلاف نقش کابل، بازیگری نه چندان سطح بالا را برای بازی در نقش شرور اصلی فیلم «ددپول ۲» انتخاب کرده است. کسی در سریال «The Strain» در نقش گابریل بولیوار (Gabriel Bolivar) هنرنمایی می‌کند و در فیلم در دست اکران Baywatch «بی‌واچ» نیز حضور دارد.

کسی در ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی با درام جنگی Horse Soldiers «سربازان اسبی» به سینماها خواهد آمد. در این فیلم اشخاصی از جمله کریس همسورث (Chris Hemsworth)، مایکل شانون (Michael Shannon) و مایل پنا (Michael Pena) وی را همراهی می‌کنند. فیلم مورد انتظار «ددپول ۲» اکران گسترده خود را از روز جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ (۱ ژوئن ۲۰۱۸) آغاز خواهد کرد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.