تریلر سوم Despicable Me 3 منتشر شد

26 May 2017 - 17:00

کمپانی Illumination Entertainment سومین تریلر Despicable Me 3 (من نفرت انگیز ۳) را منتشر کرد. این فیلم امسال تابستان اکران می‌شود، و داستان آن در مورد گرو و لوسی است که اکنون زندگی عادی بدون هیچ گونه شرارتی با بچه‌هایشان دارند. (با همان لشکری از مینیون ها که در سری‌های قبلی نیز بود). با سینماگیمفا همراه باشید.

اگرچه زندگی خوب گرو در ادامه دچار مشکلاتی می‌شود؛ او به شرورترین مجرم دنیا بالتازار برت (با صدای تری پارکر از گویندگان South Park صداگذاری شده) اجازه می‌دهد فرار کند و بعد با برادر دوقلوی گمشده‌اش، درو، ملاقات می‌کند که سعی دارد تا او را به زندگی سابقش بازگرداند. همچنین مینیون ها، در زندان تحت نظر مل، رهبر جدید مینیون ها، در Despicable Me 3 هستند.

انیمیشن Despicable Me 3، پیر کافین (کارگردان سری‌های اول و دوم من نفرت انگیزکایل بالدا (کارگردان مینیون ها) و طراح شخصیت کمپانی Illumination، اریک گویلان، اکثریت صداپیشگان دو سری اول، شامل کریستن ویگ (Kristen Wiig) در نقش لوسی، نو اسکارل (Nev Scharrel) در نقش اگنس، دان گایر (Dana Gaier) در نقش ادث و میراندا کاسگرو (Miranda Cosgrove) در نقش مارگو را مجدداً گرد هم آورده است. راسل برند (Russell Brand) مجدداً به‌عنوان دستیار گرو، دکتر نفاریو، و استیون کوگان (Steve Coogan) به‌عنوان سیلاس رامزباتم، رئیس لیگ ضد شرارت، نقش خود را بازی می‌کنند.

کمپانی Illumination مجدداً تم خانوادگی را برای این سری انتخاب کرده است. در من نفرت انگیز ۱، گرو یاد گرفت چگونه فرزند خوانده‌هایش را دوست داشته و بپذیرد. در من نفرت انگیز ۲، دیدیم که او با مشکلاتی در قرار ملاقات عاشقانه با مامور لیگ شرارت داشت. و الان در من نفرت انگیز ۳، او متوجه حضور برادرش می‌شود. استیو کارل (Steve Carell) به‌عنوان صداگذار گرو، صداگذاری شخصیت درو را نیز برعهده‌گرفته است. گرو و درو شبیه هم هستند. اگرچه درو شخصیتی برون گرا، شاداب و شوخ طبع دارد، گرو نقطه مقابل اوست.

تریلر سوم مجدداً ما را به سری سوم آن امیدوار می‌کند. قطعاً، این فرنچایز ممکن است به خوبی سری اول آن نباشد اما از تریلر سوم می‌توان دریافت که عوامل کار تلاش خود را برای راضی کردن مخاطب کرده‌اند. دیدن شوخی‌ها و بچه‌ها و شخصیت‌های گرو و لوسی، اگنس، ادیث و مارگو بعد از فیلم مینیون ها که دنیا را تسخیر کردند، هنوز هیجان انگیز است.

موفقیت عظیم مینیون ها و فرنچایز من نفرت انگیز، کمپانی Illumination را خوشحال ساخت و بعید به نظر می‌رسد که سری سوم من نفرت انگیز موفقیت دیگری برای آنها نباشد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.