شبکه نتفلیکس تریلر و تاریخ پخش سریال Castlevania را منتشر کرد

26 May 2017 - 15:41

تریلر سریال Castlevania اولین تصویر از این مجموعه نتفلیکس را به طرفداران نشان می‌دهد. بعد از اعلام رسمی این خبر که این بازی کامپیوتری به جعبه جادویی راه پیدا کرده، اطلاعات کمی پیرامون آن منتشر شد. این مجموعه انیمیشنی توسط کوین کولد (Kevin Kolde) از Adventure Time و فرد سیبرت (Fred Seibert) از Frederator Studios ساخته می‌شود و ادی شانکار (Adi Shankar) از دنیای بوتلگ و نویسنده کامیک، وارن آلیس (Warren Ellis) نویسنده و تهیه کننده آن خواهند بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

شانکر که به خاطر کارهای فوق وحشتناکش شناخته شده، قول داده که این مجموعه نمره R گرفته و حتی از فیلم Game of Thrones (بازی تاج و تخت) هم پیشی گیرد. او قبلاً گفته بود که Castlevania یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری دوران کودکی‌اش بوده و می‌خواهد این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها باشد. این بازی تلاش کرد تا روی پرده نقره‌ای قرار گیرد اما فرمت سریالی آن حالت بهتری برای این بازی ترسناک ماجراجویانه خواهد بود. تاکنون، تمام چیزی که طرفداران می‌دانستند این بود که این سریال قرار است در سال ۲۰۱۷ پخش شود.

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تریلر خود را برای مجموعه انیمیشنی جدیدش، Castlevania منتشر کرد. اولین تریلر از میان سه تریلر این سریال لایو اکشن می‌تواند برای گیمرها نوعی نوستالژی باشد.

شخصیت‌هایی که در این تیزر می‌بینیم بی نام هستند اما بلمونت (قهرمانمان)، دراکولا، آلوکارد (پسر دراکولا) و سیفا (جادوگر) را در این تیزر می‌بینیم. مجموعه نتفلیکس ارتباط نزدیکی با سومین بازی فرنچایز Castlevania III: Dracula’s Curse دارد. Koonami اولین بازی را در سال ۱۹۸۶ در NES منتشر کرد و سومین سری که پیش درآمدی به اولی است در سال ۱۹۸۹ منتشر شد.

این فرنچایز ترسناک از این شانس برخوردار شده تا در شبکه‌ای مانند نتفلیکس نمایش داده شود. اگرچه هنوز پخش آن از نتفلیکس رسما تأیید نشده اما بخش اول این سریال تابستان امسال، هفدهم جولای از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.