تاریخ اکران ریبوت Charlie’s Angels و فیلم The Nightingale مشخص شد

26 May 2017 - 18:00

سونی پیکچرز تاریخ اکران ریبوت جدید Charlie’s Angels (فرشته‌های چارلی) و فیلم جدید The Nightingale (بلبل) را اعلام کرد. ریبوت Charlie’s Angels ما را یاد سریال تلوزیونی دهه هفتادی می‌اندازد که پیرامون جاسوسی سه مامور مخفی زن و رئیس مرموزشان، چارلی بود. در مقابل، فیلم The Nightingale داستان دو دختر جوان است که سعی دارند فرانسه اشغال شده توسط نیروهای آلمانی را در جنگ جهانی دوم نجات دهند. این فیلم بر اساس داستان واقعی است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این اولین بار نیست که Charlie’s Angels به سینما راه پیدا می‌کند. در سال ۲۰۰۰ این فیلم با بازی ستارگانی همچون کامرون دیاز (Cameron Diaz)، درو باری مور (Drew Barrymore) و لوسی لئو (Lucy Liu) روی پرده نقره‌ای رفت. دنباله آن با نام Charlie’s Angels: Full Throttle ساخته شد که از نظر مالی موفق بود اما نتوانست رضایت منتقدین را جلب کند. ریبوت جدید این فیلم را الیزابت بانکس (Elizabeth Banks) کارگردانی و تهیه کنندگی می‌کند، در حالی که میشل مک لارن (Michelle MacLaren؛ کارگردان معروف سریال Breaking Bad) کارگردانی The Nightingale را بر عهده خواهد داشت.

شرکت سونی تاریخ اکران این دو فیلم جدید را منتشر کرده است؛ Charlie’s Angels هفتم ژوئن ۲۰۱۹ و Nightingale دهم اوت ۲۰۱۸ اکران خواهند شد. سونی پیکچرز خبر اکران انیمیشن دیگری که هنوز عنوان ندارد در تاریخ بیست و چهارم جولای ۲۰۲۰ را نیز اعلام کرده است.

طبیعی است که این تاریخ‌ها در طول فرایند تولید تغییر کنند. این موضوع باید در نظر گرفته شود که Charlie’s Angels یک سال بعد از  The Nightingale اکران خواهد شد و این شاید به دلیل اهمیت انتخاب بازیگران زن این فیلم باشد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.