واکنش میلا جاوویچ به خبر ساخت ریبوت Resident Evil

26 May 2017 - 19:00

میلا جاوویچ (Milla Jovovich) نیز به ریبوت فیلم Resident Evil که اکنون در حال ساخت است فکر کرده بود. با اینکه این فیلم از نظر منتقدین موفق نبود و اغلب میان طرفداران بازی‌های مشهور کامپیوتری جنجال به پا می‌کرد، فرنچایز آن که پال دابلیو اس اندرسون (Paul W.S. Anderson) کارگردانی‌اش را بر عهده داشته از نظر مخاطبین بسیار موفق ظاهر شد. این فرنچایز موفق به فروش جهانی ۱٫۲ میلیارد دلاری شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگر اصلی فرنچایز Resident Evil، میلا جاوویچ بود که نقش آلیس را بازی می‌کرد. شخصیتی که اندرسون آن را خلق کرده بود و ارتباطی با بازی کامپیوتری Resident Evil نداشت. جایگاه آلیس به‌عنوان شخصیتی خاص، منشأ این جنجال‌ها بوده، به طوری که خیلی‌ها امیدوار بودند داستان این فیلم شباهت بیشتری به نسخه اصلی داشت و بیشتر به شخصیت‌هایی مانند لئون کندی یا کلر ردفیلد می‌پرداخت تا اینکه آنها را بک آپی برای آلیس کند. از سوی دیگر، آلیس شخصیت مورد علاقه آنهایی است که مخالف ساخت فیلم  بر اساس بازی‌های کامپیوتری نیستند.

علی رغم اینکه فصل آخر مجموعه Resident Evil اندرسون و جاوویچ چند ماه دیگر اکران می‌شود، چند روز پیش خبرهایی منتشر شدند مبنی بر اینکه مدیر کمپانی Constantin Films تصمیم دارد ریبوت این فرنچایز را با کارگردانی جیمز وان (James Wan) معروف بسازد. ComicBook با جاوویچ مصاحبه‌ای انجام داده و از او درباره ساخت این ریبوت پرسیده است. جاوویچ با احساسات زیادی در این باره صحبت کرده:

می‌خواهند ریبوت بسازند؟ باشه، موفق باشند. فکر می‌کنم خیلی‌ها با این فرنچایزها پیشاپیش سرمایه گذاری می‌کنند. این کار خطرناکی است. خیلی وقت است که می‌خواهند ریبوت Resident Evil را بسازند. من عاشق دنیای Resident Evil هستم. فکر می‌کنم این فرنچایز فوق‌العاده‌ای است، من هم بودم این کار را می‌کردم. به نظرم چیزی که Resident Evil را خیلی خاص کرده این است که مردم واقعاً آن را دوست داشتند و طرفدار بازی آن بودند.

پیشنهاد می‌کنم به دنبال افرادی باشید که همین احساس را به این فرنچایز دارند. فکر می‌کنم وقتی صحبت از این نوع ژانر می‌شود، مردم به تظاهر و وانمود کردن حساس می‌شوند. دنیای علمی تخیلی، ژانر اکشن، ژانر وحشت طرفداران واقعی دارند که احمق نیستند. آنها می‌فهمند به خاطر علاقه مردم است که کاری ساخته می‌شود یا فقط به خاطر پول است.

وقتی جاوویچ درباره احساس خودش و تیم خلاق فیلم Resident Evil به‌عنوان طرفداران بازی Resident Evil صحبت می‌کند، باعث تعجب آنهایی می‌شود که همیشه امیدوار بودند این فیلم بیشتر به داستان و سبک بازی‌های Resident Evil وفادارتر بماند. جای تعجب ندارد که این فرنچایز برای او خیلی مهم باشد چون ۱۵ سال از عمرش را صرف آن کرده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.