تریلر Game of Thrones رکورد بیشترین بازدید را زد

26 May 2017 - 20:00

همه ما بی‌صبرانه منتظر فصل هفتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) هستیم. تریلر تازه منتشر شده این سریال توسط شبکه HBO، شصت و یک میلیون بازدید در یک روز داشته که رکورد تریلرهای تلوزیونی را زده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

به گزارش سایت خبری Deadline، این تعداد بازدید از طریق سایت‌هایی همچون یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر و دیگر سایت‌ها بوده است. ۶۱ میلیون بازدید ظرف ۲۴ ساعت قطعاً از ۶۷٫۶ میلیون بازدید تریلر ماه مارس پیشی گرفته و این در حالی است که بهترین رکورد تریلر فصل ۶ این سریال، ۶۳٫۵ میلیون بود. پر بازدیدترین ویدئو آنلاین HBO متعلق به بخش دونالد ترامپ با بازدید ۹۸ میلیونی در سراسر دنیا است.

طبق خبر منتشر شده در ویکی‌پدیا، تعداد کل بازدیدهای فصل هفت سریال بازی تاج و تخت در ۲۴ ساعت اول بیشتر از بازدیدهای تیزر اصلی Star Wars: The Force Awakwens با ۵۵ میلیون بازدید و Captain America: Civil War با ۶۱ میلیون بازدید است. رتبه بعدی متعلق به تریلر فصل جدید سریال Prison Break (فرار از زندان) شبکه فاکس با ۴۲ میلیون بازدید در روز اول است.

نمی‌توان گفت بازدید از تریلر فصل هفت سریال بازی تاج و تخت چقدر بالا می‌رود. بنابراین منتظر پخش این سریال در تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ تیر ۹۶) باشید.

منیع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    معلوم بود :))
    بهترین سریال دنیا بایدم همچین رکوردی برنه :)
    کلا از وقتی یادمه داشته رکورد میزده D: