ساخت انیمیشن The Boss Baby برای بهار سال ۲۰۲۱ تایید شد

27 May 2017 - 13:16

کمپانی انیمیشن‌ سازی دریم‌ورکس به تازگی اعلام کرده است که قسمت بعدی انیمیشن سینمایی The Boss Baby-که همه مخاطبانش با شور و شوق فراوان انتطار آن را می‌کشیدند- با نقش‌آفرینی الک بالدوین (Alec Baldwin) در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ بر روی صحنه خواهد آمد که زمان زیادی تا ساخت آن مانده و ممکن است همگان آن را فراموش کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

قسمت اول انیمیشن سینمایی The Boss Baby فراتر از آنچه انتظار می‌رفت در باکس‌آفیس فروش داشت. بر طبق گزارش‌های هالیوود این انیمیشن تاکنون توانسته است فراتر از آنچه استودیو سازنده و همگان فکر می‌کردند عمل کند و به بیش از ۴۶۸.۴ میلیون دلار دست یابد، این انیمیشن توانست دو هفته در صدر جدول باکس‌آفیس باشد و فیلم‌های Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، Kong: Skull Island و حتی Power Rangers را پشت سر بگذارد.

داستان انیمیشن The Boss Baby بر روی یک پسر بچه و برادر بد‌جنس خردسالش تمرکز دارد که همیشه کت می‌پوشد و با صدایی مردانه صحبت می‌کند و همواره در پی جنگ و تنش میان خردسال‌هایی مثل خودش و بامزه ترین دشمن آن‌ها یعنی سگ‌های کوچک است. شاید این دنباله درباره جنگ بین او و بچه گربه‌ها، خرگوش‌ها و یا سمور‌های آبی باشد.

منبع:screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.