دو سریال Veep و Silicon Valley برای فصل جدید تمدید شدند

26 May 2017 - 23:59

شبکه HBO خبر از تمدید دو سریال محبوب و موفق خود یعنی Veep و Silicon Valley برای فصل جدید داد. طبق اعلام رسمی این شبکه موفق، فصل جدید این دو سریال در سال ۲۰۱۸ میلادی به روی آنتن خواهند رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق اطلاعیه جدید شبکه HBO، دو سریال Silicon Valley ساخته مایک جاج (Mike Judge) و Veep با هنرنمایی شگفت‌انگیز جولیا لوئیس دریفوس (Julia Louis-Dreyfus) به ترتیب برای فصل پنجم و هفتم تمدید شده‌اند. احتمالاً فصل‌های جدید هر دو سریال مورد بحث از فصل بهار سال آینده میلادی پخش خود را آغاز کنند. این در حالی است که پیش از این سریال Game of Thrones در این بازه زمانی به روی آنتن می‌رفت؛ اما به دلیل شرایط ساخت و داستانش، سازندگان تصمیم گرفتند تا به جای بهار، از تابستان شروع به پخش دو فصل پایانی این سریال محبوب کنند.

هر دو سریال به نقاط حساس داستانی خود رسیده‌ و در اوج محبوبیت قرار دارند که روز به روز بر تعداد بینندگان و علاقه‌مندان آن‌ها نیز افزوده می‌شود. قرار است در روز یکشنبه هفته آینده شاهد تیزرهایی از دو سریال Silicon Valley و Veep باشیم و گفته می‌شود که تا مدتی دیگر جزئیات و اطلاعات بیشتری از آن‌ها از سوی شبکه HBO منتشر خواهد شد.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.