احتمال حضور یکی دیگر از بازیگران Black Panther در Avengers: Infinity War

27 May 2017 - 21:30

هر روز لیست بازیگران Avengers: Infinity War  بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود‌ و با اضافه شدن جدیدترین نام به این لیست این احتمال که شاهد حضور خواهر Black Panther یعنی Shuri در این فیلم باشیم را بیشتر می‌کند. مارول سال ۲۰۱۷ را با یک انفجار به نام  Guardians of the Galaxy Vol. 2 شروع کرد که هم از نظر مالی و از نظر منتقدان فیلم موفقی بود و این فیلم تنها اولین فیلم مارول در سال ۲۰۱۷ بود. مارول هنور  دو فیلم دیگر در چنته‌ی خود برای سال ۲۰۱۷ دارد که یکی از آن‌ها Spider-Man: Homecoming  که کمتر از دو ماه دیگر اکران می‌شود و دیگری Thor: Ragnarok که نوامبر امسال اکران خواهد شد. با این که هنوز این دو فیلم اکران نشده‌اند اما طرفداران پا را فراتر گذاشته‌اند و از حالا در مورد فیلم Black Panther گمانه زنی‌ها را شروع کرده‌اند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

البته این که طرفداران از حالا در حال گمانه زنی هستند به هیچ عنوان غافل گیر کننده نیست و با توجه به این که Avengers: Infinity War بیش از یک دهه از داستان‌ها و قهرمانان مارول را در خود جای می‌دهد جای تعجب ندارد که یک شخصیت دیگر هم به آن اضافه شود. تعدادی از طرفداران تیز بین در صفحه‌ی IMDB  این فیلم اسم بازیگر نقش Shuri یعنی Letitia Wright را دیده‌اند که این مسئله خبر حضور او را در  Avengers: Infinity War می‌دهد.

در این که Black Panther نقشی کلیدی را در Avengers: Infinity War ایفا می‌کند هیچ شکی وجود ندارد، پس حضور Shuri در این فیلم به هیچ وجه غافل‌گیر کننده نیست. ولی هنوز مارول به طور رسمی حضور او را در این فیلم تأیید نکرده است. اما حضور خود Black Panther با بازی چدویک بوزمن (Chadwick Boseman) در این فیلم به طور رسمی توسط مارول تأیید شده است.

نقش Shuri در Avengers: Infinity War تا زمان اکران Black Panther به طور دقیق مشخص نخواهد شد اما حضور او در این فیلم بدین معناست که او از وقایع  Black Panther  جان سالم به در خواهد برد و نشان دهنده‌ی این است که واکاندا(Wakanda) کشوری که Black Panther پادشاه آن است نقش مهمی را در Avengers: Infinity War ایفا خواهد کرد.

اما نباید فراموش کرد، با اینکه IMDB منبع نسبتاً معتبری برای دیدن لیست بازیگزان یک فیلم است اما گاهی اوقات نمی‌توان به آن استناد کرد و با وجود این که اسم این بازیگر در لیست بازیگران Avengers: Infinity War دیده می‌شود تا وقتی مارول به طور رسمی حضور او را در این فیلم تأیید نکند، نمی‌توان از حضور او در این فیلم مطمئن بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.