تکلیف اسپین اف بعدی جنگ ستارگان به زودی مشخص می‌شود

27 May 2017 - 16:00

داستان Star Wars (جنگ ستارگان) ممکن است با پایان یافتن قسمت نهم که در سال ۲۰۱۹ نمایش داده می شود به اتمام برسد اما لوکاس فیلم تلاش می‌کند دنیای ستارگان را توسعه دهد و برنامه‌های بیشتری برای جنگ ستارگان و فیلم‌های مشابه جنگ ستارگان در آینده دارد. تاکنون فیلم Rogue One را دیده‌ایم که براساس وقایع تاریخی است و این فیلم چیزی بین پیش درآمد و تریلوژی (سه گانه) اصلی می‌باشد و گروهی از شخصیت‌های جانبی را نشان می‌دهد که وارد جریان جنگ می‌شوند، و اسم‌هایی دارند که هیچ وقت نشنیده‌ایم. سپس اسپین آف Han Solo را خواهیم دید که پیش درآمدی است که تابستان ۲۰۱۸ به نمایش در می‌آید. فیلم بعدی چیست؟ کتلین کندی (Kathleen Kennedy) می گوید تکلیف فیلم بعدی یک ماه دیگر مشخص می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

کندی تأیید کرد که لوکاس فیلم در حال برنامه ریزی برای داستان سوم جنگ ستارگان است و به زودی راجع به آن تصمیم گیری می‌شود.

بله. هنوز چیزی مشخص نشده اما درست شنیدید. فیلم جدیدی در راه است. چند مورد را در حال حاضر داریم بررسی می‌کنیم و می‌خواهیم تصمیم گیری کنیم. این اسپین آف احتمالاً برای سال ۲۰۲۰ خواهد بود و ما تا ژوئن همه چیز را مشخص می‌کنیم.

اگر تصمیم گیری آنها به مرحله اجرا برسد، احتمالاً امسال تا ماه جولای از آن با خبر می‌شویم چون خبر ساخت فصلی از The Last Jedi رسماً اعلام شده است. آنها در سری جدید به کجا می‌خواهند برسند؟ چه داستانی گفته می‌شود؟ داستان درباره ری جوان و کاری که قبل از ملاقات با BB-8 انجام می‌داد، است؟ ممکن است از این هم فراتر بروند و حتی پیش درآمدی بر پیش درآمد بسازند؟ برای پاسخ تمامی این سوال ها فقط باید منتظر ماند.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.