تاریخ اکران فیلم Paddington 2 مشخص شد

27 May 2017 - 18:00

فیلم سینمائی Paddington 2 «پدینگتون ۲» از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به روی پرده خواهد رفت. افراد زیادی خواهان آمدن داستان کتاب مورد علاقه کودکان به روی پرده‌های سینما بودند که در نهایت این هدف محقق شد. فیلم Paddington «پدینگتون» توانست چه از نظر انتقادی و چه از نظر عملکرد در گیشه به یک موفقیت برسد و توزیع‌کننده فرانسوی «استودیو کانال» را مجاب به ساخت دنباله‌های بیشتری از آن کند. در نهایت، استودیوی نامبرده اعلام کرد که تصمیم دارد تا فیلم‌های بیشتری بر اساس حوادث مربوط این خرس محبوب بسازد و در نخستین گام خود، تاریخ اکران قسمت دوم فیلم «پدینگتون» را مشخص و اعلام کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

در حال حاضر می‌دانیم که پل کینگ (Paul King) برای نویسندگی و کارگردانی این دنباله بازگشته و مراحل فیلمبرداری آن با همراهی بازیگرانی جدید در حال انجام است. همچنین اعلام شده است که قسمت سوم این مجموعه نیز با نام Paddington 3 «پدینگتون ۳» ساخته و اکران خواهد شد و قرار است که شاهد یک سه‌گانه از این رمان باشیم.

چندی پیش، توزیع‌کننده آمریکایی «وینستین» به همراه «دیمنشِن فیلمز» اعلام کردند که فیلم «پدینگتون ۲» از روز جمعه ۲۲ دی (۱۲ ژانویه ۲۰۱۸) به صورت گسترده به اکران در خواهد آمد. طبق گزارش «ددلاین»، پیش از این قرار بود که انیمیشن Sherlock Gnomes «شرلوک کوتوله» نیز در همین بازه زمانی اکران شود، اما استودیوی «پارامونت» تصمیم به تاخیر در اکران آن گرفت.

این یک شانس بزرگ برای فیلم «پدینگتون ۲» خواهد بود تا بتواند بی‌رقیب از گیشه‌ها درآمد کسب کند. قسمت نخست اقتباس از اثر مارتین لوتر کینگ (Martin Luther King) توانست با کمک توزیع‌کننده فرانسوی خود، حدود ۷۱ درصد از فروش کلی ۲۶۸ میلیون دلاری خود را از گیشه‌های خارج از آمریکای شمالی بدست آورد. از جمله افراد حاضر در قسمت اصلی این فیلم می‌توان به سالی هاوکینز (Sally Hawkins)، هیو بون ویل (Hugh Bonneville) به همراه بن ویشاو (Ben Whishaw) که صداپیشگی نقش خرس دوست‌داشتنی را برعهده داشت، اشاره کرد که در «پدینگتون ۲» نیز حضور خواهند داشت. فیلم «پدینگتون ۲» نیز اقتباسی از سری کتاب‌های پدینگتون است که برای کودکان آمریکای شمالی اثری کلاسیک تلقی می‌شود.

همانطور که پیشتر اشاره شد، فیلم «پدینگتون ۲» از روز جمعه ۲۲ دی (۱۲ ژانویه ۲۰۱۸) به روی پرده خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.