کارگردان Kong: Skull Island خواهان بتمنی با شمایل کلاسیک خود در سینما است

27 May 2017 - 19:00

جوردن وت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) کارگردان فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه» اعلام کرد که دوست دارد بتمن را با شمایل کلاسیک در رنگ آبی و خاکستری خود بر روی پرده‌های سینما ببیند. بتمن یکی از محبوبترین شخصیت‌های ابرقهرمان در تاریخ کمیک‌بوک‌هاست که حضوری فعال در سینما و تلویزیون نیز داشته و دارد. کارگردانان و بازیگران مختلف و متعددی تاکنون وظیفه هدایت این نقش را در سینما برعهده داشته‌اند که در جدیدترین آن‌ها می‌توان به اقتباس جدید این شخصیت در دنیای سینمائی DC اشاره کرد که در فیلم‌های Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» و Suicide Squad «جوخه خودکشی» (نقشی کوتاه) و همچنین فیلم در دست ساخت Justice League «لیگ عدالت» شاهد آن بوده و خواهیم بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

در طول سال‌های گذشته، طرفداران این شخصیت بحث‌های زیادی پیرامون چگونگی پوشش و نوع دیدگاه آن داشته‌اند که با انتخاب بن افلک (Ben Affleck) به عنوان بازیگر جدید این نقش، این بحث‌ها دوباره از سر گرفته شد و در مقطعی به اوج خود رسید. به تازگی کارگردان یکی از فیلمهای بزرگ و با بودجه بالا در سال جاری در خصوص این شخصیت و شکل و شمایل آن صحبت کرده و نظر خود خود را اعلام کرده است.

جوردن وت-رابرتز در توییتر خود اعلام کرد که چرا ما از بتمنی خوب با لباس آبی و خاکستری (نسخه کلاسیک این شخصیت) می‌ترسیم؟ وی در ادامه اظهار داشت که این شکل اصلی شخصیت بتمن است که متاسفانه در چند سال اخیر در فیلم‌ها به آن توجهی نشان داده نشده است.

اگرچه توییت وت-رابرتز به صورت مستقیم به دنیای سینمائی DC اشاره ندارد، اما در فیلم‌های اخیری که این شخصیت در آن حضور داشته، شاهد بت‌سوییتی (نام لباس بتمن) بسیار تیره و تاریک بوده‌ایم که ترکیبی از رنگ‌های خاکستری و تیره است. البته باید اشاره کنیم که با توجه به لحن فیلم‌های اخیر این شخصیت، پوششی رنگی برای آن غیر قابل درک است؛ اما بی‌شک دیدن این شخصیت محبوب در لباس‌های اصلی و کلاسیکش، خالی از لطف نیست.

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، فیلم مستقل جدید بتمن در دست ساخت قرار دارد که متاسفانه با توجه به مشکلات متعدد در روند توسعه‌اش، همچنان تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.