گزارش گیشه آخر هفته سینمای ایران

27 May 2017 - 23:38

در پایان هفته گذشته فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» توانست به فروش بسیار چشمگیری دست یابد. این فیلم سینمایی تنها در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ۹۶۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد. اما نکته جالب گزارش گیشه این هفته به فروش «گشت ۲» در سینماهای کشور باز می گردد. این فیلم سینمایی که اخیرا نسخه غیرقانونی آن منتشر شده است، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد و در آستانه فروش ۲۰ میلیارد تومانی قرار گرفت.

نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا

جدیدترین ساخته سینمایی سامان مقدم، این روزها به پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شده است. در این فیلم کمدی رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی و… به ایفای نقش می‌پردازند. بنا بر اعلام روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران»، «نهنگ عنبر ۲» بعد از گذشت ۱۷ روز، ۸ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده که سهم سینماهای تهران از این مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است. این فیلم همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به فروش بسیار بالایی دست یافت و توانست به ترتیب ۴۵۰ و ۵۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کند.

برادرم خسرو

اولین فیلم سینمایی احسان بیگلری با بازی شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی، بیتا فرهی و… برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. این فیلم از ۲۰ اردیبهشت ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد و تا پایان شب گذشته توانست ۵۳۰ میلیون تومان در تهران و ۱۱۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۶۰ و ۶۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

آشوب

فیلم سینمایی «آشوب» ساخته کاظم راست گفتار که در آن بازیگران شناخته شده بسیاری از جمله کوروش تهامی، آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، شهره لرستانی، فرهاد آییش، همایون ارشادى، امیرحسین صدیق، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، آشا محرابی، لیلا اوتادی و… به ایفای نقش می پردازند از ۲۰ اردیبهشت در سینماهای کشور به نمایش درآمد. احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» فروش «آشوب» در سینماهای تهران و شهرستان را ۲۱۳ میلیون تومان اعلام می کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۱۷ و ۱۵ میلیون تومان فروش کرد.

ویلایی ها

فیلم سینمایی «ویلایی ها» اولین ساخته سینمایی منیر قیدی که در جشنواره فجر سال گذشته سه سیمرغ بلورین را دریافت کرد از ۲۰ آذر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. در این فیلم طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی، صابر ابر و… به ایفای نقش می پردازند. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته ۲۸۵ میلیون تومان فروش کرده است. «ویلایی ها» در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب توانست ۲۸ و ۲۶ میلیون تومان درآمد کسب کند.

تیک آف

فیلم سینمایی «تیک آف» به کارگردانی احسان عبدی‌پور با بازی پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، رضا یزدانی و… از ششم اردیبهشت ماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. بنا به گفته مسئولین بامداد فیلم «تیک آف» تا پایان شب گذشته ۹۶۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

گشت ۲

پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران با وجود پایان مهلت اکران ده هفته ای اش همچنان مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد. این فیلم سینمایی که هفته گذشته نسخه قاچاق آن توزیع شد، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته توانست به ترتیب ۵۸ و ۶۴ میلیون تومان درآمد کسب کند. طبق اعلام مسئولین هدایت فیلم فروش «گشت ۲» تا پایان شب گذشته به رقم ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.