همه ی آنچه باید درباره فیلم علمی تخیلی Mortal Engines بدانید

28 May 2017 - 13:02

فیلم Mortal Engines که از رمان محبوبی با همین نام، نوشته ی فیلیپ ریو (Philip Reeve) اقتباس شده، در حال ساخت می باشد. پیتر جکسون (Peter Jackson) که تجربه ساخت فیلم هایی همچون The Lord of the Rings (ارباب حلقه ها) و The Hobbit (هابیت) را در کارنامه کاری اش دارد، همراه با تیم همیشگی اش، فرنس والش (Frans Walsh) و فیلیپا بوینز (Philippa Boyens) در حال کار روی فیلمنامه ای است که نوشتن آن برعهده این سه نفر است که به خوبی می دانند چطور فانتزی های حماسی را به رشته تحریر درآورند. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

جدیدترین اخبار درباره Mortal Engines

پیتر جکسون آتش فیلم Mortal Engines را با ارسال پستی در فیس بوک درباره مضمون هنری فیلم جدیدش شعله ور ساخت. بخش هنری این فیلم، هستر شا با بازی هرا هیلمر را به تصویر می کشد که احساسات مربوط به برج تاریک را در نظریه زیباشناسی اش به گونه ای بکار برده که دقت ویژه ای بر کلان شهر بعد از آخرالزمان در دورنمایی دارد که خاطراتی از Minas Tirith تریلوژی ارباب حلقه ها را به یاد ما می آورد.

بازیگران Mortal Engines


هرا هیلمر (Hera Hilmar) قهرمان این فیلم، هستر شا، است. این بازیگر بازی های درخشانی در سریال سه فصلی Da Vinci’s Demons داشته و در مینی سریال های اکتشافی Harley and the Davidsons  و فیلم هایی همچون The Fifth Estate، Anna Karenina، The Ottoman Lieutenant نیز حضور داشته است. او بازیگر نقش مقابل میکیل هیوزمن (Michiel Huisman) در فیلم Harley نیز بوده است.

رابرت شیهان (Robert Sheehan) بازیگر نقش مقابل هیلمر است که نقش تام ناتزورثی را بازی می‌کند. شیهان در فصل دوم درام تازه پخش شده آمازون با نام Fortitude در مقابل دنیس کواید (Dennis Quaid) ظاهر شده است. او همچنین در پروژه‌های قابل توجهی همچون فیلم ترسناک The Messenger، کمدی Moonwalkers در مقابل روپرت گرینت (Rupert Grint) و ران پرلمن (Ron Perlman) بازی کرده است.

هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) نقش شخصیتی به نام تادوس ولنتاین را بازی می‌کند. ملحق شدن ویوینگ به این پروژه باعث اتحادی شده که طرفداران پیتر جکسون را خوشحال می‌کند، هوگو در تریلوژی ارباب حلقه‌ها و پیش درآمدهای آن، تریلوژی هابیت، نقش لرد ریوندل الروند را بازی می‌کرد.

ویوینگ نقش‌های برجسته مختلفی را خارج از Middle Earth بازی کرده، ابتدا در تریلوژی ماتریس نقش مامور اسمیت را بازی کرده، در فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو)، در نقش تبهکاری به نام Red Skull ظاهر شده، در سال ۲۰۰۵ پارتیزان آشوب طلبی در فیلم V for Vendetta بوده و صداپیشگی Decepticon را در فیلم‌های Transformers بر عهده داشته است.

دیگر بازیگران

دیگر بازیگران فیلم Mortal Engines عبارتند از: استفن لنگ (Stephen Lang) در نقش کریس لارپیوی، رونان رافتری (Ronan Raftery) در نقش بویس پاد، جی‌ها (Jihae) در نقش آنا فانگ، آرون جکسون (Aaron Jackson) در نقش گنچ، کی چان (Kee Chan) در نقش کوان و لیلا جورج (Leila George) در نقش کترین ولنتاین.

داستان فیلم

با نوشته شدن رمان اصلی ریو در سال ۲۰۰۱، که سه دنباله دیگر هم دارد، Mortal Engines هزاران سال بعد را نشان می‌دهد، زمانی که پیامدهای فاجعه جهانی، تلفات زیادی به همراه دارد. و ادامه داستان…

عوامل کار

کارگردان این فیلم، کریستین ریورز (Christian Rivers) است، که آشنایی طولانی مدتی با جکسون، والش و بوینز دارد و عضو تیم جلوه‌های ویژه بسیاری از فیلم‌های آنها بوده است. ریورز اخیراً کارگردان دوم فیلم Pete’s Dragon بوده است. جکسون، والش و بوینز تهیه کنندگان این فیلم در کنار آماندا واکر (Amanda Walker)، دبورا فورت (Deborah Forte) و کن کامینز (Ken Kamins) هستند.

تاریخ اکران فیلم

تولید فیلم Mortal Engines از بهار ۲۰۱۷ در زلاند نو آغاز شده و ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

منبع: denofgeek

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    اسپویل نکردن به جاى خود، ولى اون خلاصه داستان یه کم کوتاه نبود؟ بدون توضیح هیچ اتفاقى؟ به نظر فقط ستینگ فیلم مى یومد.

    • مینو فرجی says:

      نه دقیقا توی متن اصلی کل داستان فیلم توضیح داده شده بود و من فقط بخاطر اینکه اسپویل نشه تا همین حد رو بیشتر ننوشتم چون خطوط بعدی کل داستان را تعریف می کردند.