خلاصه داستان فصل دوم Legends of Tomorrow از حضور J.S.A خبر می‌دهد

14 August 2016 - 19:00

اطلاعات جدیدی درباره داستان فصل دوم سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» منتشر شده است. این سریال اسپین آفی از مجموعه‌های تلویزیونی فلش و پیکان است که در دنیای خیالی آن‌ها Arrowverse واقع شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

شبکه CW به تازگی خلاصه داستان رسمی فصل دوم سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» را منتشر کرده که نشان می‌دهد دکتر نیت هیوود (نیک زانو) نقش کلیدی‌ای در دوباره جمع کردن تیم پراکنده شده در زمان برعهده خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد ریپ هانتر (Rip Hunter) به طور کلی ناپدید شده و این در حالی ست که یکی از اعضای تیم به قدرت‌های جدیدی دست پیدا می‌کند:

پس از شکست خوردن وندال سوج (Vandal Savage) دیکتاتور نامیرا و اساتید زمان (Time Masters) فاسد که با سوج تبانی کرده بودند، خطر جدیدی شکل می‌گیرد. دکتر نیت هیوود (نیک زانو)، تاریخدانی عجیب و دوست داشتنی، پس از اکتشاف غیرمنتظره‌ای ناخواسته وارد ماجرا می‌شود _ افسانه‌ها در سراسر زمان پراکنده شده‌اند و نیت باید راهی پیدا کند تا بتواند آن‌ها را نجات دهد. این تیم ازمخترع میلیاردر ری پالمر (Ray Palmer) کسی که لباسی با قدرت کوچک کردن او به اندازه‌اتم ساخته، سارا لنس (Sara Lance) معروف به قناری سفید (White Canary) آدم کش حرفه‌ای، پروفسور مارتین استاین (Professor Martin Stein) و جفرسون”جکس” جکسون (Jefferson “Jax” Jackson)  که با هم می‌توانند فراانسانی به نام Firestorm را شکل دهند و میک روری (Mick Rory) معروف به Heat Wave جنایتکار حرفه‌ای، تشکیل شده است.

زمانی که افسانه‌ها با J.S.A (Justice Society of America که پیشگامان لیگ عدالت دنیای دی سی هستند) در دهه ۴۰ برخورد می‌کنند، Amaya Jiwe معروف به Vixen به آن‌ها می‌پیوندد. هنگامی که اعضای تیم دوباره با هم متحد می‌شوند، راز جدیدی جلوه پیدا می‌کند؛ سرنوشت کاپیتان اسبق ریپ هانتر.

پس از اتحاد دوباره، افسانه‌ها مأموریت خود را برای حفاظت از ایجاد انحرافات زمانی در زمان ادامه می‌دهند؛ انحرافات زمانی تغییرات غیرعادی در تاریخ هستند که باعث پیش آمدن عواقب فاجعه باری می‌شوند. نیت، نوه‌ی یکی از اعضای J.S.A به نام فرمانده استیل (Commander Steel)، به طرز غیرمنتظره‌ای متوجه می‌شود که قدرت‌های جدیدی کسب کرده و باید با ترس‌ها و ناامنی‌های خود دست و پنجه نرم کند و قهرمان درون خود را بیابد. در انتهای کار افسانه‌ها با دشمنانی از گذشته و حال مبارزه خواهند کرد تا دنیا را از تهدید جدید مرموزی نجات دهند.

در فصل دوم Legends of Tomorrow، متیو مک کال (Matthew MacCaull) نقش فرمانده Steel را بازی خواهد کرد. همچنین میسی ریچاردسون سلرز (Maisie Richardson-Sellers) در نقش Vixen و ستاره‌ی فیلم Power Rangers سارا گری ( Sarah Grey) در نقش Stargirl ایفای نقش خواهند کرد. پاتریک جی آدامز (Patrick J. Adams) در پی حضورش در قسمت آخر فصل اول سریال به احتمال زیاد در نقش Hourman دوباره در فصل دوم حضور پیدا می‌کند و ستاره‌ی فیلم Arrow «پیکان» استیون امل (Stephen Amell) در تاریخ ۱۳ اکتبر در قسمت اول فصل دوم در نقش Mayor Queen ایفای نقش خواهد کرد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.