بازیگر Game Of Thrones به فصل چهارم Peaky Blinders پیوست

28 May 2017 - 15:00

سازنده سریال Peaky Blinders، استیون نایت (Steven Knight) چند خبر جالب پیرامون این سریال منتشر کرد. او اعلام کرد که دو بازیگر بسیار موفق و برجسته به فصل چهارم این سریال اضافه شده‌اند. آیدان گیلن (Aiden Gillen) بازیگر سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) و آدرین برادی (Adrien Brody) بازیگر فیلم Pianist، هر دو بازیگران جدید فصل جدید سریال Peaky Blinders اعلام شده‌اند. تا الان نمی‌دانستیم نقش این بازیگران در این سریال چیست. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

نایت اخیراً با Metro گفتگویی داشته:

 

آدرین نقش شخصیتی را بازی می‌کند که برای خانواده یک خطر محسوب می‌شود و احتمالاً بزرگ‌ترین خطری است که آنها با آن مواجه هستند. بگذارید این‌طوری بگویم که آدرین کسی است که در مواجه با خطر مانند فشار دادن دکمه هسته‌ای است که می‌توانید از او کمک بگیرید.

ما خیلی خوش شانس هستیم که دو بازیگر واقعاً افسانه‌ای را در اختیار داریم. بازیگران زیادی بودند که می‌خواستند در این سریال بازی کنند و این اتفاق بزرگی است اما سعی کردیم درگیر حواشی نشویم و بازیگرانی را انتخاب کنیم که واقعاً برای نقش‌های این سریال مناسب هستند.

سپس از نایت پرسیده شد آیا تامی بعد از خرابکاری که در فصل سوم کرد سعی دارد کار را برای بقیه اعضای خانواده راحت‌تر کند یا نه، اما نایت داستان را لو نداد.

خودتان می‌بینید چه اتفاقی می افتد. رستگاری تامی ممکن است کمی طولانی‌تر شود. اعضای خانواده مجبور می‌شوند دور هم جمع شوند.

فصل چهارم سریال Peaky Blinders اواخر سال ۲۰۱۷ پخش می‌شود. احتمالاً ماه اکتبر برای آغاز پخش آن در نظر گرفته شود. تاریخ پخش رسمی این سریال را به محض اینکه مشخص شد، به اطلاعتان می‌رسانیم.

منبع: denofgeek

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.