اطلاعات جدیدی از سریال Jessica Jones منتشر شد

14 August 2016 - 20:00

به نظر می آید که باید منتظر فصل ۲ بسیار جذابی از سریال پر طرفدار Jessica Jones «جسیکا جونز» باشیم! در ادامه ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

تاکنون اطلاعات زیادی از فصل دوم سریال جسیکا جونز منتشرنشده است و فصل اول سریال با تعریف کردن بعضی از شناخته‌شده‌ترین داستان‌ها و شخصیت‌های دنیای مارول کار خود را به پایان برد. حال تهیه‌کننده جسیکا جونز اطلاعات جدیدی از این سریال از جمله وجود تعداد زیادی ضدقهرمان و داستان پویا و درگیرکننده‌تر ارائه داده است.

البته نباید زیاد هیجان‌زده شوید چرا که هنوز مدت‌ زمان زیادی تا شروع فیلم‌برداری این فصل از سریال باقی‌ مانده است. فصل دوم جسیکا جونز پس از پایان فیلم‌برداری و پشت سر گذاشتن مراحل تولید سریال The Defenders «مدافعان» فیلم‌برداری خواهد شد اما تهیه‌کننده سریال اطلاعات قابل‌توجهی از تغییرات اعمال‌شده در آن منتشر کرده است. اول اینکه برای هر بازیگری سخت خواهد بود تا Kilgrave بازی شده توسط دیوید تننت (David Tennant) را دوباره به این خوبی خلق کند و برای همین در فصل ۲ شاهد تعداد زیادی ضدقهرمان خواهیم بود. وقتی از او سوال شد که چگونه جای کیلگریو را به عنوان یک ضدقهرمان فوق‌العاده پر می‌کنند، توضیح داد:

بهتر است بگویید ضدقهرمان‌ها! هیچ‌کس نمی‌تواند جای کیلگریو و دیوید تننت را پر کند بنابر این کسی قرار نیست همچین کاری بکند. بزرگ‌ترین اشتباه ممکن خواهد بود اگر این کار را بکنیم. دیوید تننت به حدی خوب کار کرده است که کسی همانند او نخواهد شد. بنابراین قرار نیست کسی شخصیت وی را تکرار کند. اشتباه بزرگی است اگر این کار را بکنیم. بنابراین باید به فکر ضدقهرمان متفاوتی باشیم. یا حتی ضدقهرمان‌های متفاوتی…

اما این‌ همه‌ی ماجرا نیست! همان‌طور که احتمالاً می‌دانید ریچل تیلور (Rachael Taylor) برای نقشی در فصل دوم The Defenders «مدافعان» در حال آماده کردن خود است. همچنین فهمیدیم که تهیه‌کننده سریال جسیکا جونز امیدوار است که فصل دوم متعادل‌تر از فصل اول باشد و آن لحن تاریک را به همراه نداشته باشد تا بتواند افراد بیشتری را جذب خود کند:

من امیدوارم که بتوانیم رابطه‌ی بین تریش (یکی از شخصیت‌های سریال) و جسیکا را بهبود ببخشیم. این هسته‌ی مرکزی رابطه است. این ارتباط درباره‌ی یک رابطه‌ی زنانه است، درباره‌ی اینکه دوستان چگونه درگیر مسائل یکدیگر می‌شوند. اگرچه آن‌ها خواهر هستند، من به روابط علاقه دارم حال چه روابط عاشقانه و رمانتیک مطرح باشد یا روابط دوستانه خانوادگی و حرفه‌ای. چیزی که برای من جذاب است نحوه‌ی ارتباط جسیکا با افراد است.

اما کدام ضدقهرمان(ها) جای Kilgrave را می‌گیرند؟!

منبع: Screencrush

 

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.