نگاه جدیدی بر واکرهای منطقه نظامی Star Wars: The Force Awakens

29 May 2017 - 00:00

نگاه بهتری بر واکرهای آپدیت شده AT-AT در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد) داشته باشید. در کنار ۸ فیلم و اسپین آف های متعدد، سفینه‌ها، شتابگرها و واکرهای بسیاری وجود دارند که کهکشان را اشغال کرده‌اند. دنباله این فیلم‌ها ورژن جدیدی از آنها را نشان می‌دهد. X-Wings جدید و جنگنده‌های TIE نشان داده شده اند اما همچنان AT-AT ها مهم هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

ربات‌های غول پیکری که شبیه فیل هستند و در جنگ ستارگان به آنها واکرها می گویند، یکی از اجزای جدایی ناپذیر این فیلم شدند و جای تعجب نیست که در فیلم Star Wars: The Force Awakens شاهد ورژن آپدیت شده‌ی این ربات های محبوب هستیم. آنها در پایگاه Starkiller منطقه نظامی First Order به‌صورت گذرا دیده شدند. حالا می‌توانیم نگاه بهتری بر آنها داشته باشیم.

تصویر جدیدی از مرجع Star Wars – On The Front Lines در سایت آلمانی آمازون، واکر AT-PD را نشان می‌دهد که طراحی خمیده و تسلیحات سنگین را بر روی خود حمل می‌کند.

واکرهای پایگاه دفاعی چندین بار در فیلم، بیشتر در صحنه مربوط به سخنرانی هاکس قبل از نابود شدن سیستم هاسنین، نشان داده شده‌اند. واکرها همچنین برای محافظت در بیشتر نقاط پایگاه قرار داشته‌اند. آنها محکم‌تر و درشت‌تر از طرح اصلی خود در فیلم به نمایش درآمده‌اند، اگرچه نحوه هدایت آنها در قسمت‌هایی که نشان داده شده‌اند، مشخص نبود.

این‌ها تنها AT-AT متنوعی که در تریلوژی جنگ ستارگان می‌بینیم، نیستند. شایعه شده بود که منطقه نظامی First Order از واکرهای غول پیکرتری که گوریلا واکر نام داشتند استفاده خواهد کرد که این موضوع در لگوی فیلم The Last Jedi تأیید شده است. آنها از فاصله دوری در تیزر تریلر فیلم قابل مشاهده بودند و بخشی از سکانس اکشن سیاره جدید Crait نیز خواهند بود. این واکرها که به‌صورت واکرهای هجومی سنگین First Order ساخته شده‌اند، ویژگی‌های مشترک بیشتری در ورژن اصلی The Empire Strikes Back نسبت به قسمت هفتم جنگ ستارگان دارند. فیلم Rogue One نیز ورژن جدیدی از واکرها، AT-ACT، را به نمایش گذاشت که برای حمل و نقل بکار می‌رفتند.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.