نگارش فیلمنامه Fantastic Beasts 2 به پایان رسید

29 May 2017 - 18:00

به تازگی جی.کی رولینگ (J.K. Rowling) خبر از اتمام نگارش فیلمنامه فیلم در دست ساخت Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان ۲» داده است. نخستین فیلم از مجموعه پیش‌درآمد سری Harry Potter «هری پاتر» سال گذشته میلادی روانه سینماها شد و توانست بیش از ۸۱۴ میلیون دلار از گیشه کسب درآمد کند. این مجموعه قرار است که یک پنج‌گانه باشد. با سینما گیمفا همراه باشید.

قرار است که قسمت دوم این سری که همچنان نام مشخصی ندارد و با عنوان «جانوران شگفت‌انگیز ۲» بین مطبوعات شناخته می‌شود، از سال آینده میلادی به روی پرده برود و به نظر می‌رسد که همه چیز برای آغاز تولید آن مهیاست. به تازگی رولینگ که وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را برعهده دارد خبر از اتمام نگارش آن داده است.

یکی از علاقه‌مندان این سری در توییتر از رولینگ در خصوص وضعیت «جانوران شگفت‌انگیز ۲» پرسید که رولینگ در جایگاه پاسخ اظهار داشت که وی مدتی است که نگارش فیلمنامه آن را به اتمام رسانده است اما نمی‌تواند جزئیات بیشتری در این باره اعلام کند.

این مهم به طور قطع نشان از مهیا بودن بیشتر شرایط برای آغاز مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۲» است. پیشتر مشخص شده بود که قرار است دیوید یتس (David Yates) بار دیگر برای کارگردانی دنباله این فیلم بازگردد و از آگوست سال جاری میلادی آن را مقابل دوربین ببرد. همچنین مدتی قبل مشخص شد که جود لاو (Jude Law) برای بازی در نقش جوانی آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore) با سازندگان این فیلم به توافق رسیده است. تابدین لحظه اکثر بازیگران Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» برای بازی در دنباله آن نیز برمی‌گردند و پیش‌بینی می‌شود که نیوت اسکمندر (Newt Scamander) با هنرنمایی ادی ردماین (Eddie Redmayne) در این دنباله حضور کمرنگ‌تری در قیاس با فیلم قبلی داشته باشد.

فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۲» قرار است که در تاریخ جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) به صورت گسترده به روی پرده‌های نقره‌ای برود.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.