احتمالاً فصل چهارم سریال Fargo هیچگاه ساخته نگردد

29 May 2017 - 19:00

اینطور که پیداست طرفداران سریال برنده جایزه امی Fargo ساخته نوآ هالی (Noah Hawley) نباید خیلی به ساخته شدن فصل چهارم آن امیدوار باشند. این درام کمدی-جنایی با هنرنمایی ایون مک‌کرگور (Ewan McGregor) در دو نقش ری (Ray) و امیت استاسی (Emmit Stussy)، کری کون (Carrie Coon) در نقش گلوریا بورگل (Gloria Burgle)، مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) در نقش نیکی اسوانگو (Nikki Swango) نامزد ری و دیوید تولیس (David Thewlis) در نقش وی.ام وارگا (V. M. Varga) عجیب و مرموز با تحسین منتقدان همراه شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

تاکنون هر یک از فصل‌های این سریال در قالب یک مجموعه با داستان و فرمت روایی متفاوت ساخته شده‌اند. عوامل و شخصیت‌های داستانی این سریال در هر فصل در بازه زمانی متفاوتی در ایالت غربی مینه‌سوتا حضور دارند که اقتباسی از فیلمی با همین نام محصول سال ۱۹۹۶ میلادی است. تاکنون شاهد حضور چهره‌های شاخصی از جمله بیلی باب تورنتون (Billy Bob Thornton)، مارتین فریمن (Martin Freeman)، باب ادرنیک (Bob Odenkirk) و کریستن دانست (Kirsten Dunst) در هر یک از فصل‌های این سریال بوده‌ایم.

جان لندگراف (John Landgraf)، مدیر شبکه FX، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت «THR» داشته از احتمال پایان یافتن این سریال در فصل سوم آن سخن گفته است. وی در این زمینه تشریح کرد:

ممکن است که دیگر شاهد یک Fargo جدید نباشیم. مگر اینکه نوآ ایده‌ای برای Fargo جدیدی داشته باشد که فکر کند می‌تواند به خوبی سه فصل پیشین باشد. من فکر می‌کنم که هنگامی که مردم پایان این فصل را ببینند متوجه تفاوت موضوعی آن با دیگر فصل‌های Fargo خواهند شد. این واقعاً در مورد زمانی است که ما در حال زندگی کردن در آن هستیم.

مشخص است که عدم ساخته شدن فصل چهارم سریال موفق Fargo یک امر قطعی نیست و از سخنان لندگراف نیز پیداست که همه چیز وابسته به ذهن خلاق هاولی است و در صورتی که وی ایده‌ای تازه و قوی داشته باشد به احتمال زیاد فصل جدید این سری نیز ساخته خواهد شد.

در این فصل، ایوان مک‌کرگور در نقش دو برادر به نام‌های ری و امیت بازی می‌کند که به ترتیب شخصیت‌هایی شکست‌خورده و موفقی هستند. ری پس از مدتی با نیکی اسوانگو نامزد می‌کند و تصمیم دارد تا زندگی خوبی برای خود تشکیل دهد، اما وقایع پیش‌بینی نشده‌ای او را مجبور به انجام اعمالی ناگوار می‌کند که ری استاسی نیز درگیر آن‌ها می‌شود.

فصل سوم سریال Fargo در حال حاضر بر روی آنتن شبکه FX قرار دارد و روز چهارشنبه همین هفته نیز شاهد قسمت جدید آن خواهیم بود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.