آیا سریال Iron Fist برای فصل دوم تمدید می‌شود؟

30 May 2017 - 12:00

طبق گفته‌ی ستاره‌ی سریال Iron Fist (مشت آهنی)، فین جونز (Finn Jones)، ممکن است خبر ساخت فصل دوم این سریال به زودی اعلام شود. مارول و نتفلیکس با دستی پر وارد سال ۲۰۱۷ شدند. دو فصل اول Daredevil، به شدت مورد تحسین قرار گرفتند و سریال‌های Jessica Jones و Luke Cage نیز بسیار موفق ظاهر شده‌اند. هرچند فصل اول مشت آهنی خیلی مورد توجه قرار نگرفت و حتی قبل از اینکه پخش شود، خیلی جنجالی نبود. با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس بازخوردهای منفی که از منتقدین و تعدادی از طرفداران دریافت شد، تعجب آور نیست که فصل دوم این سریال ساخته نشود. ولی خب به نظر می‌رسد سرانجام فصل دوم مشت آهنی ساخته می‌شود.

جونز در Puerto Rico Comic-Con 2017 حضور داشت و از او درباره احتمال ساخت فصل دوم مشت آهنی پرسیده شد. اگرچه طبق گفته‌ی SuperBroMovies هیچ نقل قول مستقیمی از او وجود ندارد اما تأیید کرده که اعلام خبر ساخت فصل دوم حتمی است.


نتفلیکس سریال مشت آهنی که محصول مشترک مارول و نتفلیکس است را برای فصل دوم تمدید کرده و این شبکه سریال‌ها را بعد از یک فصل، کنسل نمی‌کند. در هر موردی که بخواهید بدانید، سریال‌های نتفلیکس/مارول ظرف سه ماه بعد از پخش فصل اول تمدید می‌شوند. مشت آهنی از ماه مارس روی آنتن رفته و اگر بخواهیم طبق این برنامه سه ماهه محاسبه کنیم، خبر تأیید ساخت فصل دوم این سریال اواخر ژوئن اعلام می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.