Aquaman داستان چه زمانی را نشان می‌دهد؟

30 May 2017 - 13:00

خط زمانی مداومی در دنیای گسترده دی سی وجود خواهد داشت. چارلز راون (Charles Roven) تأیید کرده که Aquaman بعد از وقایع اتفاق افتاده در Justice League را نشان می‌دهد. این یعنی شخصیت جیسون موموآ (Jason Momoa) در فیلم جدیدی که در ماه نوامبر راهی سینماها می‌شود، دیده می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

اکنون تولید این فیلم با توجه به اطلاعاتی که در سراسر اینترنت درباره لوکیشن فیلم در استرالیا پخش شده‌اند، در حال انجام است. این صحنه‌ها شامل صحنه‌های آرتور (موموآ) و مرا (امبر هرد) برای اولین بار در کنار هم می‌باشند. اولین تصویر از آکوامن از طریق فایل ویدئویی کوتاهی منتشر شد که بروس وین (بن افلک) در فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) نزد پرینس دایانا فرستاده شد. در این تصویر آکوامن را زیر آب دیدیم. از آن موقع به بعد، خبرهای یواشکی پیرامون شخصیت موموآ به بیرون درز می‌کرد که یکی از مهم‌ترین آنها مربوط به اولین تریلر Justice League بود که در Comic-Con 2016 نشان داده شد. متاسفانه برخلاف تمامی تصاویر جالبی که منتشر شدند، هیچ خلاصه رسمی از فیلم تاکنون منتشر نشده است.

راون در مصاحبه اخیرش با CinemaBlend تأیید کرد که آکوامن وقایع زمانی بعد از لیگ عدالت را نشان می‌دهد. او گفت که زمانی که موموآ تنها در قالب شخصیت خودش بازی کند، زمانی است که فلش بک‌هایی به لیگ عدالت نیز زده می‌شود.

آکوامن مرتبط با لیگ عدالت است. وقایع قبلی مربوط به آکوامن در این فیلم نشان داده می‌شوند.

راون همچنین به تمجدید از کارگردان این پروژه، جیمز وان (James Wan)، پرداخت که می‌داند می‌خواهد داستان آرتور را به کجا ببرد و همه چیز را درباره این شخصیت در فیلم مستقلش در نظر گرفته است. راون تاکید کرد که آنها در حال ساخت دنیای سینماتیک منسجمی هستند و قطعاً خط زمانی خواهند داشت که در روایت آنها مشکلی به وجود نیاورد.

جیمز (وان) دقیقاً می‌داند می‌خواهد چکار کند و فیلم آکوامن در دنیایی اتفاق می افتد که لیگ عدالت، مرد پولادین و زن شگفت انگیز اتفاق افتاده‌اند. بنابراین اینجاست که دست ما باز است و می‌توانیم فیلمی را بسازیم که بعد از لیگ عدالت وقایع آن رخ می‌دهند. می‌توانیم فیلمی را بسازیم که بعد از بتمن در برابر سوپرمن اتفاق می افتد. نمی‌توانیم فیلمی بین این دو (لیگ عدالت و بتمن در برابر سوپرمن) بسازیم اما می‌توانیم فیلم‌هایی بسازیم که مربوط به قبل و بعد از لیگ عدالت می باشند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.