شاین جکسن به فصل هفتم سریال American Horror Story بازمی‌گردد

30 May 2017 - 16:00

مدتی است که مراحل تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال موفق American Horror Story آغاز شده است و برخلاف گذشته، جزئیات تیم بازیگری این فصل از درز اطلاعات در امان نمانده است. چندی پیش شاهد انتشار تصاویری در سطح اینترنت بودیم که حضور آدینا پورتر (Adina Porter)، بازیگر فصل‌های گذشته این مجموعه تلویزیونی و ستاره رونوک (Roanoke) را در این فصل جدید تائید می‌کرد. اینک اما حضور یکی دیگر از بازیگران فصل‌های گذشته این سریال یعنی شاین جکسن (Cheyenne Jackson) در فصل هفتم سریال American Horror Story تائید و اعلام شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش وب‌سایت «JustJared»، شاین جکسن در فصل هفتم سریال American Horror Story که هنوز عنوان رسمی آن مشخص نشده است نیز حضور خواهد داشت و در حال ضبط سکانس‌های مربوط به خود است. گفته می‌شود که در بیشتر سکانس‌هایی که به جکسن مربوط می‌شود، سارا پالسون (Sarah Paulso) نیز حضور خواهد داشت.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این سریال، بیلی لورد (Billie Lourd)، دختر کری فیشر (Carrie Fisher) فقید، برای بازی در نقشی مرموز به فصل هفتم سریال American Horror Story پیوسته است؛ از جمله دیگر بازیگران افزوده شده به فصل جدید این سریال می‌توان از کمدین بیلی ایکنر (Billy Eichner) و لزلی گراسمن (Leslie Grossman) نام برد. در فصل هفتم شاهد حضور برخی از شخصیت‌های American Horror Story: Freak Show نیز خواهیم بود؛ این در حالی است که گفته می‌شود در این فصل مجزا شاهد ترکیب شخصیت‌های دو مجموعه Murder House و Coven خواهیم بود.

پیش‌بینی می‌شود که تا مدتی دیگر شاهد نشر جزئیات و تصاویر بیشتری از فصل هفتم سریال مورد انتظار American Horror Story باشیم.

منبع : ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.