تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال Preacher منتشر شد

30 May 2017 - 17:00

به تازگی تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال موفق Preacher منتشر شده است. سریال موفق شبکه AMC اقتباسی از سری کمیک‌بوک‌هایی با همین نام اثر گارث انیس (Garth Ennis) است که علاقه‌مندان مدت‌ها منتظر ساخته شدن نسخه زنده (Live-Action) آن بودند. فصل نخست این مجموعه تلویزیونی اگرچه با واکنش ضد و نقیض طرفداران همراه شد، اما به خاطر واکنش مثبت منتقدان، شبکه نامبرده خبر از ساخت فصل دوم Preacher داد. به همین منظور، تا مدتی دیگر شاهد فصل جدید این سریال خشونت‌آمیز و جهان خنده‌دار Preacher خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در میان واکنش‌های متفاوت طرفداران به فصل نخست سریال Preacher، شاهد اتفاق نظر آن‌ها در زمینه بازی خوب بازیگران اصلی آن‌ها به خصوص روث نگا (Ruth Negga) و جوزف گیلگان (Joseph Gilgun) در نقش‌های تالیپ (Tulip) و کسیدی (Cassidy) بودیم. به موجب همین امر، تصاویر تبلیغاتی فصل دوم سریال Preacher بر روی شخصیت‌های اصلی آن‌ها و بازیگران نامبرده تمرکز دارد. این تصاویر را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

بخشی از انتقادهای وارده به فصل نخست Preacher، جریان داشتن بیش از حد داستان در یک مکان بود که به نظر می‌رسد سازندگان از این اشتباه خود درس گرفته و ضمن تغییر رویه در فصل دوم، به ویژگی اصلی سری کمیک‌های Preacher و حضور شخصیت‌ها بر روی جاده توجه زیادی کرده‌اند. در فصل دوم این سری، جسی (Jesse) و همکارش خانه خود در تگزاس را به منظور حضور در جاده و یافتن خدا ترک می‌کنند و در این میان با ماموران مخفی و اشرار محلی نیز مواجه می‌گردند.

نخستین قسمت از فصل دوم سریال Preacher در تاریخ یک‌شنبه ۴ تیر ماه (۲۵ ژوئن ۲۰۱۷) به روی آنتن شبکه AMC خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.