سه دقیقه از فیلم «مادر قلب اتمی» کوتاه شده است

30 May 2017 - 17:12

سعید خانی مدیر پخش شرکت «نسیم صبا» که مسئولیت پخش فیلم «مادر قلب اتمی» را بر عهده دارد، از اصلاحیه ۳ دقیقه ای که به این فیلم سینمایی وارد شده است، خبر می دهد. این پخش‌کننده همچنین می‌گوید که این اصلاحیه‌ها هیچ صدمه‌ای به داستان اصلی  فیلم نزده است. «مادر قلب اتمی» از فردا در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درخواهد آمد.

فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» ساخته علی احمد‌زاده و به تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده از فردا در سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد. در این فیلم سینمایی ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، محمدرضا گلزار، مهرداد صدیقیان و… به ایفای نقش می‌پردازند.

پروانه نمایش «مادر قلب اتمی» بیش از یک سال به عوامل این فیلم سینمایی تحویل داده نمی‌شد اما سرانجام بهمن ماه سال گذشته امیر سیدزاده توانست مجوز اکران این فیلم را دریافت کرد.

سعید خانی پخش کننده فیلم «مادر قلب اتمی» درباره آغاز اکران این فیلم سینمایی به مهر گفته است:

فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» از روز چهارشنبه دهم خرداد ماه در ۱۶ سینمای تهران و همزمان در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، کرج و گرگان اکران می شود و در دیگر شهرستان ها بعد از شب‌های قدر روی پرده می‌رود.

او همچنین در مورد اکران زود هنگام این فیلم سینمایی اضافه کرد:

با توجه به اینکه شورای صنفی نمایش در جلسه دوشنبه هشتم خرداد ماه اعلام کرد که این فیلم سینمایی از همین هفته در سینماهای کشور اکران می‌شود، پیش‌فروش آن در سینماهای تهران آغاز شد که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است. این استقبال نشان می‌دهد که هرچند در سینمای ایران این روزها، فیلم‌های کمدی با فروش خوبی همراه است، یک فیلم در گونه اجتماعی نیز می‌تواند مخاطبان را به سینما جذب کند.

تهیه‌کننده «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» همچنین در مورد ساخت فیلم‌های اجتماعی در سینمای ایران نظر جالبی دارد و می‌گوید:

تاکید می‌کنم که سینمای ایران نیازمند فیلم‌های اجتماعی است ولی سینماگران ما بیشتر به سمت تولید فیلم‌های کمدی رفته اند و این امر برای سینمای ایران یک زنگ خطر است، چرا که ما به غیر از سینمای کمدی به ژانرهای دیگر نیز نیازمندیم. این اتفاق در سال های ۸۵ و ۸۶ نیز رخ داد و تنها فیلم‌های کمدی در سینمای کشور تولید می‌شد، اما از یک جایی به بعد مردم این فیلم‌ها را پس زدند.

اما در طول مدتی که پروانه نمایش «مادر قلب اتمی» صادر نمی‌شد، بسیاری گمان می‌کردند که این فیلم با اصلاحیه‌های بسیار زیادی از سوی شورای پروانه نمایش مواجه شده است. اما سعید خانی درباره اصلاحیه‌های این فیلم سینمایی می‌گوید: «فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به گفته امیر سیدزاده تهیه‌کننده آن برای دریافت پروانه نمایش ۳ دقیقه اصلاحیه خورده است که البته به گفته علی احمدزاده این اصلاحیه به فیلم هیچ صدمه‌ای نزده است. این فیلم یک اثر اجتماعی و برای جوانان ساخته شده است که می‌تواند در شب‌های ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد.»

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.