زمان شروع ساخت فصل دوم Iron Fist به زودی اعلام می‌شود

31 May 2017 - 15:00

می‌توان بدون هیچ اغراقی گفت که سریال Iron Fist بدترین سریال از سری سریال‌های مارول و نتفلیکس است و بر خلاف دیگر سریال‌های مارول نه مورد اقبال منتقدان قرار گرفته و نه تماشاچیان. اما با این وجود اگر بخواهیم صحبت‌های ستاره‌ی این سریال یعنی فین جونز ( Finn Jones) را جدی بگیریم خبر ساخته شدن فصل دوم سریال Iron Fist را به زودی خواهیم شنید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

البته این خبر را نمی‌توان صددرصد جدی گرفت چون این سریال به هیچ وجه موفقیت سریال‌های قبلی مارول را نداشته‌ است و این باعث شده که مارول برای اعلام ساخت فصل دوم این سریال کمی مردد باشد اما بر اساس صحبت‌های فین جونز در کامیک کان پورتو ریکو (Puerto Rico Comic-Con) ساخت فصل دوم سریال Iron Fist اجتناب ناپذیر است.

این اولین باری نیست که جونز خبر ساخت فصل دوم این سریال را داده است چند روز پیش او در مصاحبه‌ای گفته بود که تا چند هفته آینده خبر ساخت فصل دوم سریال Iron Fist را خواهیم شنید. او همچنین در این مصاحبه گفته بود که احتمال این که لباس معروف Iron Fist را در فصل دوم این سریال ببینیم بسیار زیاد است.

حتی اگر صحبت‌های فین جونز کاملاً درست باشند و فصل دوم Iron Fist واقعاً ساخته شود این سریال تا زمان پخش راه طولانی‌ای دارد چون قبل از پخش این سریال فصل دوم سریال جسیکا جونز(Jessica Jones) فصل دوم لوک کیج( Luke Cage) و فصل سوم Daredevil باید پخش شوند و بر این اساس ما تا سال ۲۰۱۹ فصل دوم Iron Fist را نخواهیم دید.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.