گزینه‌های مد نظر «برادران وارنر» برای کارگردانی فیلم Justice League Dark

31 May 2017 - 18:00

اگرچه بخش عمده‌ای از طرفداران جهان سینمائی DC از رویکرد «برادران وارنر» در قبال فیلم‌های این مجموعه و توجه بیش از حد این استودیو به وجه تاریک آن‌ها ناراضی هستند، اما این مهم باعث نمی‌شود تا فضای فیلم‌های اقتباسی هر یک از ابرقهرمانان دنیای DC شاد و رنگارنگ باشد. این در حالی است که فیلم Suicide Squad «جوخه خودکشی» اگرچه با واکنش منفی منتقدان و بینندگان همراه شد، اما علاقه‌مندان امید زیادی به فیلم در دست تولید Justice League Dark «لیگ عدالت تاریک» که ترکیبی از ابرقهرمانان وحشتناک و ارواح‌ دنیای DC است، دارند. با سینما گیمفا همراه باشید.

خبرهای جدید حکایت از انصراف داگ لیمان (Doug Liman) از کارگردانی فیلم «لیگ عدالت تاریک» به منظور وجود نگرانی‌هایی در باب برنامه‌ریزی‌های این پروژه دارند و به همین دلیل استودیوی «برادران وارنر» به دنبال اشخاص دیگری برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی این فیلم هستند. طبق گزارش «مووی پرس»، استودیوی «برادران وارنر» برای کارگردانی فیلم «لیگ عدالت تاریک» دو کارگردان آرژانتینی دامیان زیفرون (Damián Szifron) و آندرس موسچیِتی (Andrés Muschietti) که به ترتیب برای ساخت فیلم‌های Wild Tales «قصه‌های وحشی» و It «آن» شهره‌اند، را مد نظر دارد.

فیلم «قصه‌های وحشی» یکی از نامزدهای بخش بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۲۰۱۵ است که نوسان شدیدی بین ژانرهای کمدی تاریک و هیجان‌انگیز داشت. از سوی دیگر، موسچیتی که ساخت فیلم Mama «ماما»، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی، با هنرنمایی جسیکا چستین (Jessica Chastain) را در کارنامه کاری خود دارد، می‌تواند بیشتر بر روی جنبه‌های ترسناک و تاریک فیلم «لیگ عدالت تاریک» کار کند. اگر شرایط مدنظر استودیوی «برادران وارنر» به خوبی پیش برود و این پروژه روزی رنگ پرده‌های سینما را به خود ببیند، می‌تواند به فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» در دنیای سینمائی DC تبدیل گردد.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.