نظر منتقدین در مورد فیلم Wonder Woman چیست؟

4 June 2017 - 15:12

پس از شکست دو فیلم Batman V Superman: Dawn Of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» و Suicide Squad «جوخه انتحار»، شرکت DC امید زیادی به موفقیت فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» بست. البته، امید به موفقیت این فیلم فقط به سازندگان آن ختم نمی‌شد، بلکه طرفداران سینما و فیلم‌های ابرقهرمانی هم پس از مشاهده تریلرهای فیلم، به این اثر اطمینان بیش‌تری پیدا کردند. اکنون محدودیت انتشار نقدهای این فیلم مورد انتظار برداشته شده است و می‌توانید نظر منتقدین مختلف در خصوص این فیلم را در ادامه‌ی مطلب در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.

درحالی که اطلاعات و تریلرهای منتشر شده از فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» نوید یک فیلم خوب را به مخاطب خود داده بود، اما به خاطر سابقه‌ی بد DC در دو فیلم قبلی جهان سینماتیک خود همچنان شک و شبهه‌هایی در مورد موفقیت فیلم وجود داشت.

اکنون محدودیت انتشار نقدهای این فیلم برداشته شده است و می‌توانید نظر منتقدین و سایت‌های مختلف در خصوص این فیلم را مشاهده کنید. تقریباً اکثر منتقدین از اثر ساخته شده احساس رضایت داشته‌اند و برخلاف دو فیلم بتمن علیه سوپرمن و جوخه انتحار، فیلم این ابرقهرمان زن توانسته نظر آنان را به خود جلب کند. بسیاری این فیلم را بهترین فیلم یونیورس DC‌ تا به این لحظه دانسته‌اند.

Wonder Woman از اوایل قرن ۲۰ هم بسیار در بین طرفداران به یادماندنی بود و این فیلم هم همینطور است.
فیلم Wonder Woman یک فیلم هوشمندانه، یک‌دست و از هر لحاظ برای یک فیلم ابرقهرمانانه راضی‌کننده است. نکته‌ی جالب اینجاست که در ژانری که به نظر می‌رسد پسرها همه‌ کاره و عامل اصلی سرگرمی هستند، یک ابرقهرمان زن و یک کارگردان زن به رفقای خود نشان داده است که کار باید چگونه انجام شود.
«زن شگفت‌انگیز» به همان اندازه که درباره‌ی خیزش یک ابرقهرمان است، در خصوص این است که دنیا چقدر به او [واندرومن] نیاز دارد و اصرار و پافشاری دایانا برای نجات و نبرد برای انسان‌ها (اهمیت ندارد که او در این راه چند بار ناامید شود) حس جاذبه و احساسی زیبایی را به مخاطب القا می‌کند که در نتیجه فیلم را به بهترین فیلم ساخته شده در دنیای سینماتیک دی‌سی تا به این لحظه تبدیل می‌کند. فقط یک کلمه در خصوص آن [فیلم] می‌توان گفت: شگفت‌انگیز.
Wonder Woman شگفت‌انگیز است و همینطور بازی گال گادوت. او در فیلم نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.
فیلم Wonder Woman نه تنها بهترین فیلم کنونی چرخه‌ی DC است، بلکه یک سرگرمی صادقانه است.
فیلم‌های ابرقهرمانانه می‌توانند سرگرم‌کننده باشند و Wonder Woman با وجود نقص‌هایی که در پلات داستانی خود دارد، اما کاملاً رضایت بخش و سرگرم‌کننده است.
در سیلاب‌ اخیر فیلم‌های ابرقهرمانانه، چندین فیلم بسیار خوب مشاهده می‌شد؛ اما «زن شگفت‌انگیز» یکی از محدود فیلم‌های عالی این دسته است.
درحالی که حضور یک کارگردان زن به فیلم «زن شگفت‌انگیز» دیدگاه ماهرانه متفاوتی داده‌ است، اما قدرت اصلی فیلم، نقش اصلی آن، محیط و احساسات غیرمنتظره‌ی آن است که به صورت معمول از یک فیلم پاپکورنی انتظار نمی‌رود.
پتی جنکینز داستان اصلی را با قلب خود و یکدلی آماده کرده است و همچنین باید از اجرای خوب گادوت تشکر کنیم و قدردان آن باشیم.
فیلم واقعاً سورپرایزکننده است و فرمول‌های تکراری و خسته‌کننده فیلم‌های ابرقهرمانی را دور می‌اندازد. «زن شگفت‌انگیز» مجموعه‌ای از یک فیلم اکشن، کمدی رمانتیک و یک داستان پخته‌ی یک فیلم در رابطه با جنگ است. مهم‌تر از همه، این یک داستان امیدوارکننده درباره‌ی بشریت است.
برای اولین بار در یک مدت زمان طولانی، احساس کردم که یک فیلم ساخته شده بر اساس کمیک‌های DC آماده‌ی یک دنباله‌ است. این احساس، برای من همچون یک واقعه‌ی تاریخی بود.
فیلم «زن شگفت‌انگیز» تعادل بسیار ظریفی درباره‌ی طنز و وقار، حس ترس و ماجراجویی، یک ابرقهرمان فانتزی و دنیای سینماتیک معمول دی‌سی به مخاطب می‌دهد.
در واقع باید گفت که «زن شگفت‌انگیز» آمده تا دنیای سینماتیک DC را نجات دهد.
حضور گادوت یک نعمت است، پاین جذاب و دلربا است و جنکینز هم یک فیلم مطمئن و با احساسات تحویل داده است.
در نقش دایانا، گال گادوت عالی است و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.
Wonder Woman اولین فیلم بزرگ ابرقهرمانانه یک استودیو بزرگ است که توسط یک زن ساخته شده است و این کار هم به خوبی انجام شده است.
فیلم سینمایی Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» توسط پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردانی شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون گال گادوت (Gal Gadot)، کریس پاین (Chris Pine)، رابین رایت (Robin Wright) و بسیاری دیگر ایفای نقش خواهند کرد. فیلم سینمایی Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» ماجرای پرنسس آمازون یعنی دایانا پرینس (زن شگفت‌انگیز) را در جریان جنگ‌جهانی اول دنبال می‌کند.

همچنین شما می‌توانید مطلبی با عنوان ۶ دلیلی که برای فیلم Wonder Woman هیجان زده هستیم  را در سایت سینماگیمفا مطالعه کنید. فیلم Wonder Woman در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۲ تیر ۹۶ اکران خواهد شد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.