جیمز فرانکو انتخاب اول نقش «جسی کاستر» در سریال Preacher بود

28 July 2016 - 00:06

سریال Preacher انقدر وقت خود را در چرخه ساخت و تولید به سر برد که شاید بتوان گفت به هر بازیگر مردی که فکرش را می‌کنید پیشنهاد نقش‌آفرینی داده شده باشد؛ با این‌حال جیمز فرانکو (James Franco) شاید کمی غیرمتعارف به نظر برسد! اضافه شدن سث روگن (Seth Rogen) و ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) به سریال شاید کمی این شرایط را به نفع او تغییر داده باشد، اما فرانکو چقدر به رسیدن به این نقش که دومینیک کوپر (Dominic Cooper) آن را بدست آورد، نزدیک شد؟ با ما همراه باشید.

کارگردانان و تهیه‌کنندگان سریال سث روگن و ایوان گلدبرگ در مصاحبه‌ای جدید در کامیک‌کان در مورد بعضی جزییات پشت صحنه سریال صحبت کردند و اعلام داشتند که بازیگر محبوب، جیمز فرانکو‌ (James Franco)، حداقل در برهه‌ای از زمان ساخت سریال برای نقش اصلی آن یعنی جسی کاستر در نظر گرفته شده‌است. با اینکه صورت فرانکو و کاستر (در کمیک‌های Preacher) شباهت قابل توجهی دارند، این دو تهیه‌کننده توضیح دادند:

گلدبرگ: ما یک‌بار با فرانکو صحبت داشتیم. او خیلی شبیه جسی است. او خیلی مشغول این نقش شد ولی به معنای واقعی کلمه باید بر روی ۴۰۰۰ فیلم و سریال با فرمت‌های مختلف (منظور برروی شبکه‌های مختلف و پرده سینما) کار کند! این نقش وقتش را می‌گرفت و دیگر نمی‌توانست به فلان کارگردان و فیلمی که بر رویش کار می‌کرد برسد.

روگن:‌ [فرانکو] آن زمان روی یک کِرین فیلم‌برداری آویزان بود و نمی‌توانست با ما کار کند. آن موقع در مراحل اولیه ساخت بودیم.

به هرحال، دومینیک کوپر در حال حاضر کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و جایی در قلب طرفداران کمیک باز کرده‌است. همان‌طور که از شهرت آن‌ها هم فریاد می‌زند، گلدبرگ و روگن طنزوار به این سوالات پاسخ دادند اما از آن فهمیدیم که سر جیمز فرانکو حسابی شلوغ است!

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.