حضور یک شخصیت شرور دیگر در قسمت پایانی فصل سوم گاتهام

1 June 2017 - 15:30

اگرچه بروس وین هنوز مرد جوانی است، چندین شخصیت به‌صورت تبهکاران شرور در سریال Gotham بازی کرده‌اند و حالا تهیه کننده این سریال قصد دارد یک شخصیت دیگر هم به آنها اضافه کند. شخصیت شرور بزرگ فیلم بتمن، هارلی کویین در قسمت پایانی فصل سوم سریال Gotham در هفته آینده حضور خواهد داشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

سال گذشته، تهیه کنندگان اجرایی این سریال، کن وودروف (Ken Woodruff) و جان استفنز (John Stephens) اعلام کردند که قصد دارند هارلی کویین، یا ورژنی از شخصیت آمده در جوکر را در فصل سوم معرفی کنند. کمی قبل از اینکه این فصل به میانه خود برسد، استفنز شروع به داغ کردن بحث میان طرفداران کرد و گفت که این شخصیت در قسمت پایانی حضور خواهد داشت. اکنون تأیید شده که این شخصیت، هارلی کویین است که هفته آینده او را در قسمت آخر این سریال می‌بینیم.

ستاره سریال گاتهام، دیوید مازوز (David Mazouz) که نقش بروس وین را در کامیکس فاکس بازی کرده، هفته گذشته در مراسم Heroes & Villains Fan Fest در لندن حضور داشت و به Movie Pilot گفت که هارلی کویین در قسمت آخر سریال گاتهام ظاهر می‌شود:

منتظر هارلی کویین در قسمت آخر باشید.

با اعلام این خبر همه می‌خواهند بدانند چه کسی نقش این شرور بزرگ را بازی می‌کند؟ گزینه مطقی بازیگر نقش باربارا کین، آرین ریچاردز (Erin Richards) است که شخصیت او و ارتباطش با جروم او را بهترین گزینه برای هارلی کویین می‌کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.