تیم نویسندگی Agents of S.H.I.E.L.D کار بر روی فصل پنجم این سریال را آغاز کردند

2 June 2017 - 17:00

اتاق نویسندگی کار بر روی فصل پنجم سریال Agents of S.H.I.E.L.D «ماموران شیلد» را که بزودی پخش خواهد شد، آغاز کرد. ABC به تازگی فصل چهارم آن‌ را بر روی شبکه خود پخش کرده است که داستان آن با سه موضوع نسبتا متفاوت گره خورده است. داستان با محوریت رابی ریس با نام مستعار روح سوار (با بازی گابریل لونا) و مدل زندگی طعمه شکل آیدا (مالوری جانسن) و همچنین یک واقعیت تکراری شبیه سازی شده بنام چارچوب، به تصویر کشیده شده است. البته فصل چهارم “ماموران شیلد” با یک داستان جالب به اتمام رسید که در آن فیل کولسون ( با بازی Clark Gregg) را در نوعی سفینه ی فضایی پس از یک برهه ی نامشخص از زمان به تصویر می‌کشد.

چند روز قبل از پخش قسمت آخر از فصل چهارم، ABC برای فصل پنجم ماموران شیلد تجدید قوا کرد! اگر چه بعدا آشکار شد که نمی‌خواهد تا اواسط فصل، ادامه سریال را نمایش دهد و باعث شد که شبکه در این پاییز مینی سریال Inhumans «غیرانسان‌ها» را پخش کند. فصل پنجم ماموران شیلد از ژانویه‌ی ۲۰۱۸ پخش خواهد شد اما بدون وقفه‌های طولانی در میانه‌ی فصل، مانند آنچه در فصل چهارم دیدیم. و همچنین تیم نویسندگی بازگشته است و در حال برنامه ریزی برای کولسون و سرگذشت بعدی شرکت هستند.

تعدادی از نویسندگان و کارکنان مجموعه‌ی “ماموران شیلد”،به شبکه‌های اجتماعی رفتند تا اولین روز بازگشت به کار برای فصل پنجم را با گذاشتن استاتوس و پست در توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

این نویسندگان شامل نورا زوکرمن (Nora Zuckerman)، درو زد گرین برگ ( Drew Z.Greenberg) ، و کراگ تایتلی (Craig Titly)، اولین روز بازگشت به کار را جشن گرفتند. بعلاوه ستاره‌ی شرکت ، کلو بنت (دیزی جانسون با نام مستعار زلزله) زمین خود را برای آنچه که دوست دارد در فصل بعد ببیند پیشنهاد داده است.

البته این پست های شبکه های اجتماعی هیچ چیز در مورد آنچه که تیم نویسندگی نوشته است را به ما نمی‌دهد. تیم نویسندگی شامل تهیه‌کنندگان شرکت ( Maurissa Tancharoen و Jed Whedon ) نیز می‌شود که به همراهی بقیه، برای کولسون و سریالش برنامه ریزی کرده‌اند. ما قبلا تیم کولسون را دیده‌ایم، آنها در حالی که به دنبال نبرد با آیدا و حرکت روح سوار برای نابودی دارک هولد (Darkhold ) بودند، یک غذای احیا کننده را در یک رستوران بی نام خوردند. هر چند کولسون، دیزی، می، فیتز، سیمونز ، مک، و یو-یو توسط یک عامل به اصطلاح دولتی گرفته شدند.

می‌دانیم که فصل پنجم  ماموران شیلد شامل یک پرش زمانی خواهد بود — احتمالا بین صحنه‌ی رستوران و بیدارشدن کولسون در یک سفینه ی فضایی– گرچه مشخص نیست چقدر زمان طول خواهد کشید. بعلاوه، رابی ریس در جای دیگری از جهان زنده است، او می‌ماند تا دیده شود یا خیر ( و اگر چنین است چگونه؟) روح سوار در فصل پنج ظاهر می‌شود یا یک نقش مانند ماموران شیلد خواهد گرفت؟

با این حال با شروع کار ABC بر روی فصل بعد این سریال، هواداران متوجه خواهند شد که دقیقا از ماموران شیلد چه انتظاری دارند. فصل پنجم شاید حتی به زودی به‌ عنوان کتاب‌های مصور بین‌المللی در سن‌دیگو در همین تابستان منتشر شود. پس از همه این‌ها، مارول درست همان جایی که  در فصل چهارم نشان داد، روح سوار به مجموعه می‌پیوندد، ممکن است یک رونمایی بزرگ دیگر نیز برای SDCC در برنامه‌اش باشد؛ اما با اکران سریال پس از زمان معمول، هواداران باید منتظر خبر رسمی در باره‌ی فصل پنجم ماموران شیلد باشند.

فصل پنجم ماموران شیلد در ژانویه ی ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

منابع: screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.