گیشه سینمای ایران| فروش ۳۶۵ میلیونی «مادر قلب اتمی» در ۳ روز اول اکران

3 June 2017 - 21:36

سینمای ایران در روزهای پایانی هفته گذشته با توجه به فروش بالای «نهنگ عنبر۲: سلکشن رویا» توانست درآمد قابل ملاحظه‌ای بدست آورد. از نکات جالب گزارش گیشه این هفته می‌توان به نزدیک‌تر شدن فیلم «گشت ۲» به مرز فروش ۲۰ میلیارد تومان اشاره کرد. فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» هم پس از حمایت هنرمندان از آن در پایان هفته گذشته با افزایش فروش روبرو شد. «مادر قلب اتمی» ساخته علی احمدزاده که عدم نمایش آن توسط سینماهای حوزه هنری در روزهای گذشته خبر ساز شده بود، در عرض سه روز ۳۶۵ میلیون تومان فروش کرد.

مادر قلب اتمی

فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» ساخته علی احمدزاده، با بازی ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان و… از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم که همچنان در سینماهای وابسته به حوزه هنری اکران نشده، در سه روز گذشته ۳۶۵ میلیون تومان فروش کرده است. سعید خانی مدیر پخش «نسیم صبا» فروش «مادر قلب اتمی» در روزهای پنجشنبه و جمعه را به ترتیب ۱۴۰ و ۱۲۵ میلیون تومان اعلام می‌کند.

«نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا»

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» ساخته سامان مقدم، با بازی رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آشایش، حسام نواب صفوی و… بعد از گذشت ۲۴ روز توانسته ۱۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیارد تومان فروش کند. روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» درآمد فیلم سامان مقدم در روزهای پایانی هفته گذشته را ۷۷۵ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روز پنجشنبه ۳۷۰ میلیون تومان و در روز جمعه ۴۰۵ میلیون تومان فروخته است.

«برادرم خسرو»

اولین ساخته سینمایی احسان بیگلری با بازی شهاب حسینی، ناصر هاشمی،‌هنگامه قاضیانی، بیتا فرهی و… از ۲۰ اردیبهشت ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم با احتساب فروش دو روز گذشته‌اش توانسته به مرز فروش یک میلیارد تومان برسد. این فیلم در تهران ۷۵۰ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان ۲۲۰ میلیون تومان فروش کرده است. «برادرم خسرو» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۵۴  و ۵۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

«ویلایی‌ها»

فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی که در روزهای گذشته مورد حمایت هنرمندان و مسئولین قرار گرفته است، فروش آن در روزهای پایانی این هفته نسبت به دو هفته پیش با افزایش روبرو شده است.در این فیلم سینمایی طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان، ثریا ثاسمی، صابر ابر و… به ایفای نقش می‌پردازند.احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» فروش اولین ساخته منیر قیدی تا پایان شب گذشته را ۳۴۵ میلیون تومان در سینماهای تهران و ۹۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها اعلام می‌کند. «ویلایی‌ها» در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۲۵ و ۳۵ میلیون فروخته است.

«آشوب»

فیلم «آشوب» ساخته کاظم راست گفتار که در آن کوروش تهامی، آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، فرهاد آئیش، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر و… به ایفای نقش می‌پردازند، تا پایان دیشب ۲۹۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. «آشوب» در روزهای آخر هفته ۲۲ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

«تیک آف»

فیلم سینمایی «تیک آف» به کارگردانی احسان عبدی با بازی پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان و… از مرز یک میلیارد تومان عبور کرد. این فیلم تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

«گشت ۲»

فیلم سینمایی «گشت ۲» به کارگردانی سعید سهیلی با بازی حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی،‌ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه و… به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا کنون با حواشی بسیاری روبرو شده است که می‌توان به سوزاندن کارت عضویت خانه سینما و کانون کارگردانان توسط سعید سهیلی در مقابل دوربین اشاره کرد. «گشت ۲» که نسخه ویدیویی آن در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است، در روزهای پایانی هفته گذشته ۱۷ میلیون تومان فروش کرد. فیلم سعید سهیلی تا پایان شب گذشته ۱۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است و تنها ۲۳۰ میلیون تومان تا عبور از مرز ۲۰ میلیارد تومان فاصله دارد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.