مدت زمان فیلم Transformers: The Last Knight سه ساعت نیست

4 June 2017 - 14:00

کابوس سه ساعته بودن فیلم جدید Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) به پایان رسید. جزئیات بیشتری پیرامون جدیدترین فیلم مایکل بی (Michael Bay) منتشر شده و امروز به‌صورت آنلاین در اختیار همگان قرار گرفته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

سیل عظیمی از پیام‌ها دیروز در واکنش به مدت زمان فیلم Transformers: The Last Knigh که ۱۸۲ دقیقه اعلام شده بود، توییت شدند. یکی از این توییت ها در قسمت زیر آمده:

این انتشار خبر به نظر می‌رسید کاملاً درست است و موتور جستجوی گوگل هم آن را تأیید کرد. کاربران هم از این خبر تعجب کردند و همه به گونه‌ای به آن واکنش نشان دادند. سرانجام همه نگاه‌ها به سوی مایکل بی معطوف شد که قطعاً خودش هم از اینکه فیلمش را سه ساعته اعلام کرده بودند، متعجب شده بود. او توییت درستی را منتشر کرده که در آن توضیح داده بود این فیلم کوتاه‌ترین فیلم تبدیل شوندگان خواهد بود:

این اخبار ضد و نقیض هنوز برای ما هضم شدنی نیستند. این اطلاعات رسماً از گوگل و نه وب سایت دیگری که تصادفی آن را پیدا کنیم، منتشر شده بودند، یعنی خود موتور جستجو که باید قابل اعتماد باشد آن را اعلام کرده و منبع این اطلاعات نادرست هنوز مشخص نگردیده است. گوگل یکی از کانال‌های مشهوری است که بیشتر آمریکایی‌ها اطلاعاتشان را از طریق آن به دست می‌آورند، لذا صحت این اطلاعات بسیار حیاتی است.

منبع: screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.