انتقاد کریستن دانست از ریبوت جدید مرد عنکبوتی

4 June 2017 - 21:00

کریستن دانست (Kirsten Dunst) که در فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) ساخته سم ریمی (Sam Raimi) نقش آفرینی کرده بود، ریبوت جدید مارول و سونی، Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را مورد انتقاد قرار داد. مشهورترین قهرمان در میان شخصیت‌های ستاره مارول، مرد عنکبوتی، در فیلم‌ها و سریال‌های تلوزیونی زندگی بسیار فعالی دارد. اولین سری مرد عنکبوتی، فیلم سال ۲۰۰۲ ساخته سم ریمی بود که توبی مگوایر (Tobey Maguire) در نقش پیتر پارکر و دانست در نقش مری جین واتسون در آن بازی کرده بودند. یکی از فیلم‌های اوایل دهه ۲۰۰۰ که باعث رونق یافتن صنعت فیلم بر اساس کتاب های کامیک شد، فیلم مرد عنکبوتی ساخته ریمی بود که دنباله بهتری در سال ۲۰۰۴ داشت و در سال ۲۰۰۷ با مرد عنکبوتی ۳ به کار خود خاتمه داد. با سینماگیمفا همراه باشید.

پنج سال بعد، هالیوود دوباره شاهد حضور مرد عنکبوتی روی پرده نقره‌ای بود، جایی که The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت انگیز) در سال ۲۰۱۲ با بازی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) در نقش این قهرمان ساخته شد. این ریبوت با استقبال خوبی مواجه شد و آن‌قدری فروش داشت که دنباله آن در سال ۲۰۱۴ با نام ۲ The Amazing Spider-Manساخته شود. متاسفانه این دنباله با سه سری که ریمی ساخته بود بسیار متفاوت بود و باعث تفرقه میان طرفداران مرد عنکبوتی شد. شرکت سونی به خوبی می‌دانست که مرد عنکبوتی نیاز به شروع تازه‌ای در سینما دارد. سال گذشته فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) که مورد تحسین بسیاری قرار گرفت، تام هالند (Tom Holland) را به دنیای مارول معرفی کرد.

این‌ها همه باعث شدند تا مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه امسال تابستان راهی سینماها شود، فیلمی که تام هالند را در نقش پیتر پارکر در اختیار دارد. با اینکه تریلرها و تبلیغات این فیلم تاکنون مورد توجه قرار گرفته‌اند، گویا یکی از آنهایی که علاقه‌ای به این فیلم ندارد، کریستن دانست است. از او در مصاحبه‌ای جدید با ماری کلر (Marie Claire) درباره ریبوت جدید مرد عنکبوتی پرسیده شد و نظر او در این باره کاملا منفی بود.

ما بهترین سری‌های مرد عنکبوتی را ساختیم، بقیه‌اش دیگه مهم نیست! من همیشه می گویم شما مرد عنکبوتی را آن‌طور که باید باشد ساختید. گروه جدید فقط دارند برای پول این فیلم را ادامه دار می‌کنند و این مسئله‌ای کاملا محرز است. متوجه منظورم که هستید؟

با اینکه نظر بازیگری که قبلاً در این فیلم بازی کرده باعث می‌شود خیلی‌ها هیجانشان را برای دیدن این فیلم از دست بدهند، هنوز جای تعجب دارد که او خیلی راحت از این فیلم انتقاد کرده است. از طرف دیگر کاملا مشخص است که او فقط از این فیلم ناراضی نیست و شکایت نمی‌کند بلکه بیشتر شکایتش از ریبوت مجدد مرد عنکبوتی است. این در واقع نظر خیلی از طرفداران مارول هم قبل از دیدن بازی هالند بوده است.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    ارث پدرش نیست که این مدلی اظهار نظر میکنه

  • Hanna says:

    من ازتام هالند توى کاپیتان آمریکا خیلى خوشم اومد. درسته که خود فیلم بسیار متوسط بود اما اسپایدر من جداً توش خوب بود.