اِدگار رایت از فیلم تازه‌اش Baby Driver می‌گوید

5 June 2017 - 13:00

فیلم  Baby Driver یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های تابستان امسال است و دلیل این انتظار کسی نیست جز اِدگار رایت(Edgar Wright) کارگردان صاحب سبک انگلیسی که فیلم‌ های مانند  Shaun Of The Dead ،Hot Fuzz و… را ساخته حالا او با فیلم Baby Driver مانند فیلم‌های قبلی‌اش یک ژانر تکراری را انتخاب کرده و سبک خودش را در آن وارد کرده و فیلمی کاملاً متفاوت و به دور از کلیشه‌های معمول ساخته است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید .

برا اساس تریلر‌های اولیه فیلم Baby Driver، این حس به تماشاگران القا شد که این فیلم مخلوتی از تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیز و موسیقی است، پس به احتمال زیاد تعدادی از طرفداران از این که منتقدان  این فیلم را یک فیلم اکشن موزیکال می‌‌نامند تعجب کرده‌اند. آیا ما باید انتظار این را داشته باشیم که شخصیت‌های فیلم ناگهان در میانه فیلم شروع به خواندن و رقصیدن کنند؟ بر اساس چیز‌هایی که ما در تریلر این فیلم دیدم بیشتر به نظر می‌رسد که Baby Driver یک فیلم تعقیب و گریز محور باشد که البته ساخته ادگار رایت است.

اِدگار رایت در مصاحبه‌ای که اخیراً با Screenrant داشته به همه ابهامات راجع به فیلم پاسخ داده او در صحب‌هایش گفته این فیلم فیلمی نیست که در آن کسی بخواند اما موسقیی در داستان گویی فیلم نقش بسزایی را ایفا می‌کند

در این فیلم کسی ناگهان با صدای بلند شروع به آواز خواندن نمی‌کند. اگر شما فیلم‌های تارانتینو، اسکورسیزی و سادربرگ را دیده باشید می‌دانید که موسیقی قسمتی جدا نشدنی از فیلم‌هایشان است. ایده این است که چون شخصیت اصلی به طور بدون توقف به موسیقی گوش می‌دهد پس موسیقی در تمام سکانس‌های فیلم وجود دارد چه ار طریق هدفون باشد چه از طریق بلندگو‌های استریو

رایت در گفته‌هایش به شکل فوق‌ا‌لعاده‌ای فیلم خود را شرح می‌دهد. اما به عنوان کسی که فیلم را دیده‌است باید بگویم این فیلم مانند یکی از سکانس‌های بخصوص  فیلم‌ Shaun Of The Dead است که در آن حرکات افراد و اکشنی که جلوی دوربین اتفاق می‌افتد کاملاً با موسیقی‌ای که در پس زمینه پخش می‌شود هماهنگ است. حالا او این سکانس را تبدیل به یک فیلم کرده و از شانس خوب ما این فیلم محشر از آب در‌آمده است.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.